Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@08:39:48 GMT

ساخت ۳۱ فیلم پویانمایی جدید در کانون پرورش فکری

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۷۰۹۷

ساخت ۳۱ فیلم پویانمایی جدید در کانون پرورش فکری

سی‌ویک عنوان فیلم پویانمایی جدید در اداره سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دست تولید است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هنرمندان و چهره‌های پیشکسوت هنر انیمیشن ایران در کنار چهره‌های جوان و با استعداد این عرصه کار ساخت این فیلم‌ها را آغاز کرده‌اند تا طی ماه‌های آینده فیلم‌های جدید کانون به دوست‌داران این هنر و علاقه‌مندان به سینمای کانون ارایه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته‌ معاون تولید کانون، از این تعداد، قرارداد ۲۳ فیلم بسته شده است و ۵ انیمیشن نیز در مرحله عقد قرارداد و۳ فیلم دیگر نیز در حال بررسی نهایی است.

محمدرضا کریمی‌صارمی از چهره‌های مطرح انیمیشن ایران هم‌چون مهین جواهریان با فیلم «باچی؟»، عبدالله علیمراد با «جانشین»، سیدعلیرضا گلپایگانی «دوست باغچه من»، مریم کشکولی‌نیا با «قدم یازدهم»، روانبخش صادقی با «مهمان‌های ناخوانده»، ناهید شمس‌دوست با «کاش یک برادر داشتم»، حسین صافی با «سه گلدان»، راشین خیریه با «پرنده، پسرک و قطار»، محمدعلی سلیمان‌زاده با «روزی یک اژدها» و... نام برد که ساخت فیلم‌های آنان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراحل مختلفی قرار دارد.

به‌گفته‌ی وی در این فهرست نام کارگردان‌هایی مانند امیرحسین مهران با فیلم «آسمان دوست داشتنی»، فاطمه گودرزی با «هیس ما یک نقشه داریم»، لیدا فضلی با «بنگ بنگ»، معصومه مهدی‌پور با «آن بالا، این پایین»، محمد مقدم با «شادترین صندلی دنیا»، سمانه اسدی با «هدیه‌ای برای تو»، فرنوش عابدی با «سم‌پاش»، هدی اثنی‌عشری با «بوریم بازار»، حسین مرادی‌زاده با «گیلگمش»، امیرحسن سحرخیز با «من و خارپشت و عروسکم» و سعادت رحیم‌زاده با «لولوی قشنگ من» به‌چشم می‌خورد.

همچنین از شیوا صادق‌اسدی با «خرچنگ»، مرتضی ناییجی با «خشم قلمبه»، مهدی خرمیان با «آرش کمانگیر»، صادق جوادی با «بادهای پاییزی، بادهای بهاری»، فاطمه سوهانی با «دختر جنوب»، آزاده معزی (فعلا بدون نام)، فاطمه جعفری با «ده‌ سالگی»، امیر مهران با «آسمان دوست‌داشتنی»، احمد سفلایی با «شهری از جنس طلا»، مهرداد اخوان با «مرغک»، علیرضا کاویان‌راد با «سیاوش» و نازنین سبحان‌سربندی با «سنتور» در این فهرست نام برده شده است.

معاون تولید کانون در این زمینه توضیح داد نام برخی از آثاری که در حال تولید است نام موقت است و امکان تغییر آن از سوی کارگردان‌ها وجود دارد.

بر همین اساس کار ساخت چهار فیلم «باچی»، «خرچنگ»، «بادهای پاییزی، بادهای بهاری» و «قدم یازدهم» به تازگی به پایان رسیده است.

در این میان دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران نیز در راه است و بیشتر کارگردان‌های تلاش می‌کنند آثار خود را برای نمایش در این رقابت بین‌المللی آماده کنند.

این جشنواره در صورت بهبود وضعیت شیوع کرونا در اسفند ۱۳۹۹ در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انیمیشن پویانمایی فیلم انیمیشن کانون پرورش فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901138

دیگر خبرها

  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت