Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:42:05 GMT

کلاس‌های دانشگاه خوارزمی از ۲۲ شهریور آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۷۱۴۶

کلاس‌های دانشگاه خوارزمی از ۲۲ شهریور آغاز می‌شود

به گزارش روز شنبه گروه دانشگاه و آموزش ایرنا  از دانشگاه خوارزمی، براساس مصوبه شورای آموزشی این دانشگاه، تقویم آموزشی نیم سال اول سال تحصیلی  ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه خوارزمی اعلام شد.

براساس اطلاعیه دانشگاه خوارزیمی، پیش ثبت نام نیم سال اول ۹۹، صرفاً برای دانشکده هایی که نیاز به پیش ثبت نام دارند. انتخاب واحد ۱۵ تا ۱۸ شهریورماه ۱۳۹۹ انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین انتخاب واحد با تاخیر در روزهای ۱۹ تا ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۹ و شروع کلاس ها ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ خواهد بود.

 حذف و اضافه دو درس (ویژه کارشناسی) ۹ شهریور ماه تا ۲ مهرماه ۱۳۹۹ انجام می گیرد و حذف اضطراری (تکدرس) (ویژه کارشناسی) ۸ تا ۱۲ آذر ماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

 همچنین پیش ثبت نام نیمسال دوم ۹۹ صرفاً برای دانشکده هایی که نیاز به پیش ثبت نام دارند، ۲۰ تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

ارزشیابی نیم سال اول ۹۹ نیز ۲۲ آذرماه تا ۱۰ دی ماه انجام می گیرد.

پایان کلاس های این دانشگاه در این ترم ۱۰ دی ماه ۱۳۹۹ بوده و امتحانات ۱۵ تا ۲۹ دی ماه برگزار می شود.  آخرین مهلت دفاع از پایان نامه و رساله ۳۰ بهمن ۹۹ خواهد بود.

برچسب‌ها دانشگاه خوارزمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا دانشجو پروندهٔ خبری امتحانات پایان سال تحصیلی ۹۹-۹۸ ؛ مجازی یا حضوری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا دانشجو دانشگاه خوارزمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا دانشجو دانشگاه خوارزمی ۹۹ خواهد پیش ثبت نام ماه ۱۳۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!