Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:08:55 GMT

سلفی مرگبار دختر جوان در چالوس

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۷۳۲۲

سلفی مرگبار دختر جوان در چالوس

ایسنا/مازندران رئیس جمعیت هلال احمر چالوس از کشف جسد دختر جوان مسافر از رودخانه چالوس خبر داد و گفت: این حادثه عصر دیروز جمعه رخ داده است.

امیرحسین عسگرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بعداز ظهر دیروز حوالی ساعت 16 خبر به آب افتادن یک دختر جوان در 10 کیلومتری جاده چالوس در نزدیکی "شرکت دی" به نیروهای هلال احمر این شهرستان ارسال شد، بلافصله نیروهای هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این دختر جوان با خانواده از تهران به این منطقه آمده بودند و ظاهرا برای گرفتن عکس سلفی به روی پل رودخانه رفته بود، تصریح کرد: متاسفانه دختر جوان بر اثر سهل انگاری به رودخانه پرت می شود و دو آقایی که همراه وی بودند برای نجاتش تلاش می کنند که فایده ای نداشت و آنها هم دچار آسیب می شوند که با کمک نیروهای هلال احمر نجات پیدا می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس، تصریح کرد:  جسد این خانم چندکیلومتر پایین تر توسط نیروهای مردمی و با حضور هلال احمر در نزدیکی پارک فین از آب بیرون آورده شد. 

محمدناصر زندی فرماندار چالوس نیز در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این خانم ۳۳ ساله اهل تهران بود، اظهار کرد: وی به همراه دوستان خانوادگی خود در مجاورت رودخانه چالوس به سر می بردند که بنا به گفته همراهان به دلیل گرفتن عکس سلفی و رعایت نکردن نکات ایمنی، به داخل رودخانه خروشان چالوس سقوط می کند. 

وی گفت: در حال حاضر پرونده در آگاهی چالوس در حال بررسی است و پیکر این خانم جوان به سردخانه نوشهر انتقال یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی عکس سلفی دختر جوان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن «سبحان» ادامه پیدا می‌کند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۱ عملیات مختلف برای پیدا کردن سبحان هنرمند کودک فلاردی انجام شد و به دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور جستجو برای پیدا کردن این کودک ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی‌دوست، عصر امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران به تشریح عملیات جست‌وجوی کودک غرق شده در رودخانه خرسان پرداخت و اظهار کرد: زمان اعلام غرق شدن این کودک در رودخانه خرسان (دوم اردیبهشت امسال) تاکنون هشت روز عملیات اکتشاف با مشارکت هشت تیم متشکل از امدادگران کوهستان، نجات‌گران محیط‌های آبی و سگ‌های جستجوگر از سوی نیروهای هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت پشتیبان انجام شد، اما جسد او هنوز پیدا نشده‌است.

وی افزود: «سبحان هنرمند» کودک پنج ساله اهل روستای «نارمه» از توابع شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری ۱۴ روز است که در رودخانه خرسان غرق شده‌است و خانواده او همچنان چشم انتظار خبری از او هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه عملیات جست‌وجو در برخی از روزها به علت بارندگی و خطرات رودخانه وحشی خرسان برای امدادگران متوقف شد، گفت: عملیات پایش رودخانه خرسان برای یافتن سبحان همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: یک قایق امداد و نجات، تیم غواصی استان و هفت دستگاه ماشین‌آلات هلال احمر در اختیار امدادگران برای کشف جسد غرق شده در رودخانه خرسان است.

فلاحی‌دوست خاطرنشان کرد: به دنبال دستور ویژه رئیس جمعیت هلال احمر کشور مبنی بر پای کار آمدن همه امکانات هلال احمر برای پیدا کردن این کودک فلاردی، درخواست امکانات و تجهیزات تخصصی و جدید صورت گرفت.

کد خبر 751222

دیگر خبرها

  • عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن «سبحان» ادامه پیدا می‌کند
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت