Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس والیبال کشورمان گفت: به نظرم بهتر بود مسابقات لیگ برتر والیبال با 12 تیم برگزار می‌شد و به جای آن برخی تیم‌ها در لیگ دسته یک هم حضور پیدا می‌کردند.

بهنام محمودی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: به نظرم با توجه به شرایط فعلی و اینکه نمی‌دانیم واکسن ویروس کرونا چه زمانی ساخته می‌شود، باید با شرایط وفق پیدا کنیم و زندگی با این ویروس را یاد بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در کنار آن باید پروتکل‌های بهداشتی کاملاً رعایت شود تا مشکلی برای هیچ کس پیش نیاید. در بحث ورزش قهرمانی اگرچه اولویت اصلی سلامت ورزشکاران است اما نمی‌توان بیش از اندازه ورزش را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: به همین خاطر مسابقات لیگ والیبال باید برگزار شود چرا که در صورت عدم برگزاری، لطمه‌های شدیدی از نظر آمادگی جسمانی و فنی به بازیکنان و نسل آینده والیبال وارد می‌شود. به هرحال در سال آینده ما المپیک را پیش رو داریم و همچنین بازی‌های آسیایی که والیبالیست‌ها باید آمادگی کامل داشته باشند، بنابراین نمی‌توان برگزاری مسابقات و رقابت‌ها را نادیده گرفت.

محمودی در مورد برگزاری رقابت‌های لیگ والیبال با 14 تیم و مشکلاتی که در این خصوص ممکن است به وجود بیاید، اظهار کرد: به نظرم بهتر بود مسابقات لیگ برتر والیبال با 12 تیم برگزار می‌شد و به جای آن برخی تیم‌ها در لیگ دسته یک حضور پیدا می‌کردند. به هر حال از نظر زیرساختی برخی استان‌ها سالن‌های استاندارد را در اختیار ندارند، هر چند که در تلاش هستند تا حداقل استانداردها را رعایت کنند اما به نظرم حضور برخی تیم‌ها در لیگ دسته یک به کیفیت آن کمک می‌کرد و می‌توانست برای آینده والیبال مثمر ثمر باشد.

کارشناس والیبال تأکید کرد: حضور تیم‌ها در لیگ دسته یک باعث می‌شود تا خیلی از بازیکنان جوان برای دیده شدن در لیگ تلاش کنند و به رده جوانان و بزرگسالان راه پیدا کنند و این موضوع قطعاً به پشتوانه‌سازی والیبال کمک بسیار زیادی می‌کند. البته من شنیده‌ام برخی از استان‌ها که سالن‌های استاندارد ندارند و با توجه به حضورشان در لیگ به دنبال ایجاد سالن و زیرساخت‌ هستند. این موضوع قطعاً مفید خواهد بود، به این خاطر که ورود هر کدام از استان‌ها به لیگ والیبال باعث جذب تماشاچی و پرشور برگزار شدن لیگ می‌شود و در آینده نتایج آن را خواهیم دید.

محمودی عنوان کرد: اما به نظرم می‌توانستیم همین شرایط را در لیگ دسته یک احیا کنیم تا آنها هم شرایط خوبی داشته باشند. به هر حال لیگ ویترین هر فدراسیون است و هر چقدر که پرشورتر برگزار شود، به رونق آن رشته ورزشی کمک می‌کند و در نتیجه بازیکنان زیادی هم برای نسل آینده والیبال ایران شناسایی می‌شود.

کارشناس والیبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا 14 تیمی که برای حضور در لیگ والیبال اعلام آمادگی کرده‌اند، بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارند، عنوان کرد: قطعاً خیر. این یک واقعیت است و نباید آن را نادیده گرفت. یکی از دلایلی که من معتقد بودم بهتر است برخی از تیم‌ها از لیگ دسته یک شروع کنند همین موضوع بود اما به هرحال متولیان فدراسیون چنین تصمیمی گرفتند و باید ببینیم خروجی آن در پایان لیگ والیبال به چه صورت خواهد بود.

محمودی در مورد حضور برخی باشگاه‌ها در لیگ والیبال اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوبی که امسال در فدراسیون رخ داد و با جدیت کامل پیگیری شد این بود که تیم‌های بدهکار در صورتی می‌توانستند شانس حضور در لیگ را پیدا کنند که بدهی‌های سال‌های گذشته خود را تسویه کرده باشند. خوشبختانه این کار با جدیت پیگیری شد. البته برخی از تیم‌ها که اصالت و ریشه دارند و دارای بروکراسی پیچیده اداری هستند نتوانستند به موقع این فرآیند را عملی سازند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه همه در برابر قانون برابر هستند اما باید از برخی باشگاه‌های ریشه‌دار و قدیمی حمایت کرد. اگر باشگاه‌هایی مثل پیکان، سایپا یا ارومیه از لیگ والیبال حذف می‌شدند قطعاً اتفاق خوشایندی نبود. به هرحال مدیران عامل این باشگاه‌ها در تلاش هستند و قرار است بودجه‌ای به آنها اختصاص داده شود اما به خاطر شرایط و وضعیت اقتصادی که در کشور حاکم است هنوز این اتفاق صورت نگرفته است. با این حال فدراسیون با آنها همکاری کرد و در نهایت ورزش و والیبال از آن سود خواهند برد.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال لیگ والیبال بهنام محمودی تیم ها در لیگ دسته یک لیگ والیبال باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا و مرمت قنات مدوئیه

به خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه بررسی مشکلات قنات مدوئیه باحضور محمدی معاون سیاسی وامنیتی فرماندار، هوشمند مدیر و دهقان مسئول آب وخاک جهاد کشاورزی در مسجد عزیز آباد، برگزارشد.   دراین نشست که کشاورزان ونمایندگان قنات نیز حضور داشتند، راهکار‌هایی درخصوص پیشکار کنی، خرابه کشی، ریزش برداری این قنات ارائه گردید وتمهیداتی به منظور احیا ومرمت آن نیز اندیشیده شد.   گفتنی است طول این قنات۵۰۰۰متر می‌باشد، که ۴۰۰نفر بهره برداربه صورت مستقیم از آن استفاده می‌کنند که باتوجه به محدودیت منابع آبی در شهرستان، بهینه‌سازی مصرف آب و افزایش بهره‌وری از طریق ارتقای راندمان آبیاری، کاهش هدر رفت آب، اصلاح روش‎‎های آبیاری و استفاده از گیاهان کم آبخواه در الگو و ترکیب کشت، دارای اهمیت ویژه‎‎ای است.

دیگر خبرها

  • احیا و مرمت قنات مدوئیه
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد