Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@21:52:01 GMT

ماجرای خودروی "سراتو" فدراسیون پزشکی ورزشی چیست؟

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۷۸۱۹

ماجرای خودروی 'سراتو' فدراسیون پزشکی ورزشی چیست؟

۲۶ تیرماه سال جاری بود که وزیر ورزش و جوانان در حکمی محمد اسد مسجدی را به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب کرد و بدین ترتیب مهرزاد خلیلیان در حالی که دوره قانونی سرپرستی در فدراسیون‌های ورزشی شش ماهه است، پس از مدت هفت ماه و ۲۰ روز سکان سرپرستی فدراسیون پزشکی ورزشی را به دبیر این فدراسیون واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت استعفای خلیلیان این بود که بتواند به عنوان کاندیدا در انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی شرکت کند.

گفتنی است خودروی فردی که به عنوان رییس یا سرپرست فدراسیون پزشکی انتخاب می‌شود و تحت تملک این فدراسیون قرار دارد، سراتوی سفیدرنگ است که در اختیار نفر اول فدراسیون مذکور قرار می‌گیرد.

نکته قابل تامل اینکه با گذشت حدود ۱۰ روز پس از خداحافظی مهرزاد خلیلیان از سرپرستی فدراسیون پزشکی ورزشی، او همچنان از خودروی متعلق به فدراسیون پزشکی ورزشی استفاده می‌کند و در محل ستاد ملی مقابله با دوپینگ (نادو) واقع در مجموعه ورزشی انقلاب مستقر شده است.

هرچند ساعاتی پس از جابجایی در سمت سرپرستی فدراسیون پزشکی ورزشی، بنابر اعلام معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مهرزاد خلیلیان به عنوان مشاور این معاونت در مقابله با کرونا و سخنگوی ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در ورزش منصوب شد، اما او در حال حاضر سمتی در ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ندارد، چراکه سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان دبیر ستاد ملی مبارزه با دوپینگ فعالیت می‌کند و با تغییر در سکان سرپرستی فدراسیون پزشکی ورزشی از ۲۶ تیرماه سال جاری، مهرزاد خلیلیان جای خود را در ستاد ملی مبارزه با دوپینگ نیز به محمد اسد مسجدی داده است.

در عین حال خودرویی که هم اکنون از سوی اسد مسجدی، سرپرست جدید فدراسیون پزشکی ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد، پژو پارس متعلق به فدراسیون است.

طبق آخرین اطلاعات بدست آمده، فرایند بازپس گیری خودروی سراتوی متعلق به فدراسیون پزشکی ورزشی که هم اکنون در اختیار مهرزاد خلیلیان به عنوان سرپرست سابق این فدراسیون قرار دارد، کلید خورده است و نهاد‌های نظارتی نسبت به این مسئله ورود کرده اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سراتو پزشکی ورزشی سرپرستی فدراسیون پزشکی ورزشی مهرزاد خلیلیان ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بادبانی و فدراسیون راگبی در زمان حمید سجادی تشکیل شدند اما پس از گذشت چند ماهی از فعالیت های آنها، دوباره منحل و به انجمن تبدیل شدند.

حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان در اقدامی غیرکارشناسی در زمان حضور خود در وزارت ورزش چند فدراسیون جدید را راه اندازی و تاسیس کرد که هیچکدام موفق نشدند و روزهای آشفته ای را تجربه می کنند.

کد خبر 6093966

دیگر خبرها

  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • حجازی سرپرست تیم استقلال شد
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی