Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا انجام شد و اسامی افراد منتخب برای ثبت‌نام نهایی سه محصول عرضه شده در این طرح، فردا -یکشنبه- اعلام خواهد شد.

به گزارش عصر ایران، قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا، ساعت ۱۰ صبح امروز -شنبه- با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و اصحاب رسانه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم ۱۲ هزار نفر منتخب طرح مشارکت در تولید مشخص و ۶ هزار نفر نیز به عنوان فهرست رزرو تعیین شدند تا در صورت انصراف یا عدم واریز وجه منتخبان اصلی، جایگزین آنها شوند.

در طرح جدید ‌عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا سه خودرو شاهین، کوییک.اس و ساینا.اس برای عرضه به مشتریان در نظر گرفته شده بود.

بنابر آمارهای اعلام شده در مراسم قرعه کشی از بین ۱۲۳ هزار و ۸۳۹ متقاضی که در طرح مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا ثبت نام کرده اند، ۴۳ هزار و ۵۲۰ نفر محصول شاهین، ۴۹ هزار و ۴۷۴ نفر محصول کوییک.اس و ۳۰ هزار و ۸۴۵ نفر محصول ساینا.اس را انتخاب کرده‌اند.

برای این طرح فروش ۱۲ هزار خودرو شامل ۴هزار دستگاه شاهین، ۳هزار دستگاه کوییک.اس و ۵ هزار دستگاه ساینا.اس در نظر گرفته شده بود.

اسامی افراد منتخب طرح مشارکت در تولید محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر و پیامک اطلاع‌رسانی نیز به شماره تلفن همراه اعلام شده توسط منتخبان ارسال خواهد شد.

لینک کوتاه: asriran.com/0036Hl

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سایپا قرعه کشی محصولات گروه خودروسازی سایپا مشارکت در تولید محصولات قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید فنرهای مورد نیاز صنایع ریلی و خودروسازی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، باقر قانع، مدیر فنی یک شرکت دانش بنیان فنرسازی درباره فعالیت این مجموعه فناور توضیح داد: در حال حاضر این شرکت فنر سازی، تأمین کننده بخش عمده‌ای از نیازهای شرکت‌های خودرو ساز، خطوط ریلی و همچنین بخش عمده‌ای از نیازهای بازار لوازم یدکی انواع کامیون و سایر خودروهای داخلی و خارجی است.

این فعال حوزه پژوهش و فناوری ادامه داد: این شرکت با استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت و برخورداری از واحد تحقیق و توسعه پیشرفته و فعال، رصد بازار و پایش نیاز مشتریان و تأمین نیاز وسایل نقلیه جدید را همواره مورد توجه قرار داده و انجام تحقیقات در خصوص جدیدترین فناوری‌های تولید و روش‌های تست آزمایشگاهی را در دستور کار مداوم و پیوسته خود دارد.

قانع به برخی از خدمات آزمایشگاهی و روش آزمون‌های این مجموعه فناوری و صنعتی اشاره کرد و افزود: این مجموعه تولیدی، با راه‌اندازی خط کامل خودکار نورد پارابولیک با کنترل CNC و رایانه و دارا بودن دستگاه‌های تست‌های نیرو، جابجایی و خستگی از امکان تست انواع فنرها برخوردار است.

این فعال فناور به صرفه‌جویی بالغ بر ۱۰ میلیون دلار سالیانه حاصل از فروش تولیدات این شرکت گفت و ادامه داد: بالغ بر ۵۰ نفر نیرو به صورت تخصصی در این شرکت در حال فعالیت هستند در حالی که به طور غیر مستقیم بیش از ۲۰۰ اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود: در این مجموعه، دستگاه‌های سختی‌سنج فلزات و فنرها به روش‌های ویکرز، برینل وراکول و تجهیزات آزمون سختی سنجی، براقیت، چسبندگی، سالت اسپری، غوطه‌وری در آب و روغن و ضخامت‌سنجی رنگ فنرها ودستگاه‌های ترکیابی شمش و میلگرد ورودی و فنرهای تخت، لول و میل تعادل و پابند فنری و سیستم کامل چاپ دیجیتال شماره‌زنی و قید مشخصات بر روی فنرها جهت پایش محصول از کارخانه تا محل مصرف و خدمات پس از فروش، وجود دارد.

قانع با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی عنوان کرد: مخاطبان دوره‌های آموزشی فنرسازی بازرسان کنترل کیفیت، کارشناسان آزمایشگاه و اپراتورهای تولید هستند. این دوره‌ها با عناوینی همچون سختی‌سنجی، تست‌های رنگ، سختی سنجی رنگ، براقیت سنجی و متالوگرافی برگزار می‌شوند.

این فعال حوزه پژوهش و فناوری بیان کرد: تخصیص مزایای علمی و حمایت‌های تحقیقاتی به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و همچنین معرفی پروژه‌ها و مستندات مربوط به پروژه‌های فناورانه مختلف، کمک زیادی توسعه محصولات دانش‌بنیان و فناور می‌کند

کد خبر 6099082

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تولید فنرهای مورد نیاز صنایع ریلی و خودروسازی
  • قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • استارت سرد خودروسازی
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد