Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام ۲۳۲ماموریت امدادی در ۴ماهه نخست سال خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی ولی پور درباره انجام عملیات امداد و نجات در محیط های آبی کشور گفت: از ابتدای فروردین تا ۲۸ تیر ۱۳۹۹، در محیط های آبی ۲۹ استان کشور ۲۳۲ مأموریت امداد و نجات، توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر انجام شده که منجر به نجات ۴۹ غریق، انتقال ۱۷ غریق به مراکز درمانی و درمان سرپایی ۱۹ نفر در محل حادثه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی افزود: بیشترین مأموریت های امداد و نجات در محیط های آبی از نظر محل وقوع حادثه به ترتیب در رودخانه ها با ۴۶ درصد، دریاچه های پشت سد و سواحل دریا هر کدام با ۱۴.۵ درصد بوده است که از نظر تعداد مأموریت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۵۲۶ عملیات شاهد کاهش ۱۳۹ درصدی مأموریت های امداد و نجات در محیط های آبی بوده ایم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام بیشترین مأموریت امداد و نجات در سه استان گیلان،البرز و مازندران تاکید کرد: بیشترین مأموریت های امداد و نجات در محیط های آبی به ترتیب در استان های گیلان با ۲۹ مورد ( ۱۳ درصد از کل مأموریت )، البرز  با ۱۷ مورد ( ۷.۷ درصد از کل مأموریت ) و مازندران  با ۱۶ مورد ( ۷.۲ درصد از کل مأموریت ) انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امداد نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد

به گزارش خبرآنلاین،این سازمان اعلام کرده است یک سوم کودکان ۱۱ ساله و بیش از نیمی از نوجوانان ۱۳ ساله در انگلستان مشروبات الکلی مصرف کرده‌اند.

ایسنا در خبری نوشت:«راشا تودی» در این گزارش به نقل از سازمان جهان بهداشت آورده است انگلیس از نظر میزان مصرف الکل در این گروه سنی در میان ۴۴ کشور در صدر قرار دارد.

گزارش جدید سازمان جهانی بهداشت میزان مصرف الکل، سیگار، سیگار الکترونیکی و ماریجوانا در میان کودکان و نوجونان را در کشورهای اروپایی، کانادا و چند کشور در آسیای مرکزی بررسی کرده است.

این سازمان با تاکید بر اینکه مصرف الکل می‌تواند به مغز کودکان آسیب برساند، هشدار داد متاسفانه این امر در بسیاری از کشورهای مورد بررسی عادی شده و سلامت کودکان و نوجوانان نادیده گرفته می‌شود و از کشورها خواست تا اقدامات بیشتری برای محافظت از کودکان در برابر این مواد و نوشیدنی‌های مضر انجام دهند.

تحقیقات نشان می‌دهد که هر چه کودکان زودتر مصرف الکل را شروع کنند، با مشکل جدی‌تری در سنین بالاتر روبرو می‌شوند.

در حالی که این سازمان بهداشتی بین‌المللی از افزایش گرایش کودکان و نوجوانان انگلیسی به مصرف الکل ابراز نگرانی کرده، چند روز پیش نیز مقامات بهداشتی انگلیس نسبت به رشد سرسام‌آور موارد بستری کودکان و نوجوانان در بیمارستان‌های این کشور به خاطر عوارض ناشی از سیگارهای الکترونیکی هشدار دادند.

دکتر «تدروس ادهانوم قبریسوس»، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت نیز پیش‌تر در این رابطه هشدار داده بود: در حال حاضر کودکان و نوجوانان در سنین پایین در برخی کشورهای ثروتمند در دام مصرف سیگارهای الکترونیکی افتاده‌اند و ممکن است که این نسل به نیکوتین گره بخورند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901432

دیگر خبرها

  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده