Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی تیم گل ریحان استان البزر با بیان اینکه تست کرونا ۴ نفر از بازیکنان تیم گل ریحان مثبت شد شده است، گفت: همچنین بدلیل تغییر سرمربی ۸ نفر از بازیکنان از تیم جدا شده‌اند. - اخبار استانها -

میثم منیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه در بازی امروز مقابل بادران تهران تیم وضعیت خوبی ندارد، اظهار داشت: امروز وضعیت تیم خوب نیست  چرا که 8 بازیکن  از تیم جدا شدند و تست کرونا 4 بازیکن تیم نیز مثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ دسته اول فوتبال| شاگردان ربیعی با شکست گل ریحان به صعود نزدیک‌تر شدندمصاف سخت گل ریحان با صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال کشورلیگ دسته اول فوتبال| جدال صدرنشین با گل ریحان و تقابل سرخابی‌های گیلانی

وی با بیان اینکه در بازی گذشته تیم علیرغم بازی خوب نتوانستیم نتیجه مطلوب دریافت کنیم، افزود: یک پنالتی به سود تیم گرفته نشد، شوتی که گل نشده، گل اعلام شد و بسیاری از موقعیت‌های خوب ما به گل تبدیل نشد.

سرمربی تیم گل ریحان البرز با اشاره به اینکه جدایی 8 بازیکن از تیم به دلیل تغییر سرمربی بوده است، بیان کرد: در برابر این رفتار درخواست ورود کمیته اخلاق را به این ماجرا را داریم.

انتهای پیام/ف

R7810/P/S6,50/CT1 بیشتر بخوانید... لیگ دسته اول فوتبال| شاگردان ربیعی با شکست گل ریحان به صعود نزدیک‌تر شدند مصاف سخت گل ریحان با صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال کشور لیگ دسته اول فوتبال| جدال صدرنشین با گل ریحان و تقابل سرخابی‌های گیلانی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ دسته اول فوتبال| شاگردان ربیعی با شکست گل ریحان به صعود نزدیک‌تر شدند مصاف سخت گل ریحان با صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال کشور لیگ دسته اول فوتبال| جدال صدرنشین با گل ریحان و تقابل سرخابی‌های گیلانی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ ۳ متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن در استان‌ها چکار کنند؟ ۴ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از ماجرای زمین‌خواری ۳۰ ساله در گلستان / ‌نجات جنگل ۴۰ میلیون ساله ناهارخوران با دستور "رئیسی" ۵ خبر خوش حریرچی برای پرستارانی که در اوج کرونا به‌کارگیری شدند/ به مرور همه را استخدام می‌کنیم+ فیلم ۶ قم در شرایط هشدار شیوع مجدد کرونا قرار دارد ۷ کمک‌هزینه ازدواج به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ‌پرداخت می‌شود+ فیلم ۸ اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم مهمترین اخبار استانها ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود گزارش ویدیوئی| روایتی از مصائب ‌بیماران اورژانسی در "سوران" / ‌جاده‌های‌ ‌صعب‌العبوری که جان می‌گیرند افشاگری رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از رانت قیمت‌گذاری ‌‌سنگ آهن / با مواد اولیه ارزان ‌فولاد گران تحویل مردم ‌می‌دهند اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم چه در مناطق قرمز و چه سفید برگزار شود عراق| خروج تروریست‌های آمریکایی‌ از پایگاه «بسمایه» در بغداد خوشرو: همکاری با چین راهبردی است/ شکست آمریکا در منزوی کردن ایران اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال تیم گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود.

حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899287

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است