Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ بارش شدید باران و وزش باد شدید روز گذشته در شهرستان‌های جنوبی فارس، موجب بروز سیل، آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و قطعی برق در برخی مناطق شهرستان‌ها شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، بارش شدید باران و وزش باد شدید روز گذشته در شهرستان‌های جنوبی فارس، موجب بروز سیل، آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و قطعی برق در برخی مناطق شهرستان‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم آزادی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: بر اثر بارش شدید و رگباری باران در روز گذشته سوم مردادماه، شهرستان‌های فسا، کازرون، خفر، فراشبند و لار دچار آبگرفتگی و خسارت جزئی شدند. 

وی افزود: عمده خسارت وارده در روستاهاست و هنوز برآورد اصلی خسارت‌های وارده انجام نشده و کارشناسان درحال برآورد دقیق خسارات هستند که گزارش تکمیلی و نهایی خسارت‌های احتمالی سیلاب بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

حسین آرگیو فرماندار ویژه شهرستان فسا هم به خبرنگار تسنیم گفت: براثر بارش دیروز در چند روستای منطقه نوبندگان شهرستان فسا درختان نخل و چندین تیر برق شکسته و موجب قطعی برق مناطق شد که بلافاصله با تلاش نیروها مشکل قطعی برق برطرف شد.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها خوشبختانه خسارت جانی و یا مصدومی به دنبال نداشت، ادامه داد: بارش شدید و رگباری همچنین به برخی مزارع کشاورزی این منطقه هم خسارت جزئی وارد کرد.

احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب در خراسان رضویالسیلیه با انصاری‌فرد به مصاف الوکره می‌رودسیلاب اخیر 193 میلیارد تومان در استان اردبیل خسارت وارد کرد

شبانی‌نژاد، فرماندار لامرد هم گفت: تندباد روز گذشته در این شهرستان باعث سقوط هفت تیر چراغ برق و آتش گرفتن یک ترانس برق  شد که بر اثر این حادثه، برق قسمتی از شهر لامرد قطع و با تلاش نیرو‌های امداد پس از چند ساعت وصل شد.

وی افزود: تاکنون گزارشی از میزان خسارت تندباد در بخش‌های شهرستان لامرد اعلام نشده است.

مهدی خوبیار معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس هم در گفت‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به امدادرسانی جمعیت هلال احمر در سیل روز گذشته، بیان کرد: امدادگران هلال احمر فارس در شهرستان‌های فراشبند و کازرون به آسیب دیدگان برخی شهرستان ارائه خدمت کردند.

وی گفت: پلاستیک، پتو و موکت بین خانوارهای آسیب دیده در این مناطق توزیع شد و هم اکنون نیروهای امدادی در صحنه حضور دارند.

انتهای پیام/424/ش

R7533/P/S6,61/CT7 بیشتر بخوانید... احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب در خراسان رضوی السیلیه با انصاری‌فرد به مصاف الوکره می‌رود سیلاب اخیر ۱۹۳ میلیارد تومان در استان اردبیل خسارت وارد کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب در خراسان رضوی السیلیه با انصاری‌فرد به مصاف الوکره می‌رود سیلاب اخیر ۱۹۳ میلیارد تومان در استان اردبیل خسارت وارد کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ ۳ متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن در استان‌ها چکار کنند؟ ۴ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از ماجرای زمین‌خواری ۳۰ ساله در گلستان / ‌نجات جنگل ۴۰ میلیون ساله ناهارخوران با دستور "رئیسی" ۵ خبر خوش حریرچی برای پرستارانی که در اوج کرونا به‌کارگیری شدند/ به مرور همه را استخدام می‌کنیم+ فیلم ۶ قم در شرایط هشدار شیوع مجدد کرونا قرار دارد ۷ کمک‌هزینه ازدواج به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ‌پرداخت می‌شود+ فیلم ۸ اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم مهمترین اخبار استانها ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود گزارش ویدیوئی| روایتی از مصائب ‌بیماران اورژانسی در "سوران" / ‌جاده‌های‌ ‌صعب‌العبوری که جان می‌گیرند افشاگری رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از رانت قیمت‌گذاری ‌‌سنگ آهن / با مواد اولیه ارزان ‌فولاد گران تحویل مردم ‌می‌دهند اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم چه در مناطق قرمز و چه سفید برگزار شود عراق| خروج تروریست‌های آمریکایی‌ از پایگاه «بسمایه» در بغداد خوشرو: همکاری با چین راهبردی است/ شکست آمریکا در منزوی کردن ایران اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آبگرفتگی معابر خسارت وارد شهرستان ها بارش شدید روز گذشته قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس آخرین اطلاعات هواشناسی، امروز (۱۱ اردیبهشت) در مناطقی از استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کردستان، همدان، آذربایجان غربی، جنوب و غرب اصفهان و ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد. این وضعیت چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) علاوه بر مناطق فوق در مناطقی از استان‌های بوشهر، کرمان، هرمزگان همچنین خلیج فارس و تنگه هرمز پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) به غیر از استان‌های ساحلی دریای خزر، زنجان، قزوین، البرز و تهران که وقوع رگبار پراکنده در آن‌ها دور از انتظار نیست، در سایر مناطق کشور بارش قابل ملاحظه رخ خواهد داد. جمعه (۱۴ اردیبهشت) نیز در جنوب و جنوب شرق کشور بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور بارش قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

شنبه (۱۵ اردیبهشت) در نقاطی از نوار شمالی کشور، شمال شرق، شرق، شمال غرب، غرب و جنوب غرب شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

همچنین، خلیج فارس و تنگه هرمز سه شنبه و پنجشنبه مواج و چهارشنبه توفانی خواهد بود. دریای عمان نیز چهارشنبه و پنجشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود. طی چهار روز آینده به تناوب در مناطقی از سیستان و بلوچستان و شرق کرمان و جمعه در خراسان جنوبی و یزد در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک رخ خواهد داد.

بارش باران هم‌اکنون در مناطق غربی کشور آغاز شد

براساس آخرین اطلاعات، هم‌اکنون بارش‌ها در مناطق ایلام کرمانشاه زاگرس مرکزی خوزستان لرستان کردستان ونواحی مرزی جنوبی ارومیه به‌تدریج آغاز شده است.

کد خبر 6093021 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در عربستان+فیلم/ هشدار قرمز صادر شد
  • رگبار و رعد وبرق در تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد