Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس پیشگیری فاتب در خصوص پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری احتمالی افراد سودجو در ثبت نام وام‌های ودیعه مسکن هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار «کیوان ظهیری» رئیس پلیس پیشگیری فاتب اظهار داشت: با توجه به ثبت نام اولیه و پیامکی وام ودیعه مسکن، متقاضیان دریافت این وام باید با ارسال کد ملی سرپرست خانوار خود به شماره پیامکی معرفی شده توسط وزارت راه و شهرسازی برای دریافت این وام، ثبت نام اولیه خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: متقاضیان دریافت وام مذکور تنها باید از طریق سرشماره معرفی شده توسط وزارت راه و شهرسازی اقدام به ثبت نام برای دریافت وام مذکور کنند و در صورت مواجهه با پیامک‌های دیگر با مضمون‌هایی همچون ثبت نام وام مسکن از ارسال اطلاعات هویتی و بانکی خود به آن‌ها خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: هموطنان مراقب درگاه‌ها و پیامک‌های جعلی درباره دریافت و ثبت نام وام ودیعه مسکن باشند تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.

سرهنگ امینی، رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا
هشدار پلیس آگاهی ناجا در خصوص کلاهبرداری با وعده تحویل ارز دولتی
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در خصوص کلاهبرداری با وعده تحویل ارز دولتی هشدار داد و از هموطنان خواست ارز مورد نیاز خود را از مسیر‌های مشخص شده از سوی بانک مرکزی تهیه کنند.
سرهنگ شهاب امینی با اشاره به دستگیری فردی که با ادعای تحویل ارز با نرخ دولتی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی ناجا پس از دریافت اخبار و گزارش‌های مربوط به فعالیت یک صرافی غیرمجاز، موفق شدند فردی که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود را شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.
وی افزود: متهم دستگیر شده هیچ گونه مجوزی برای انجام فعالیت خود نداشته و با روش‌های متقلبانه، مبالغی را از مردم کلاهبرداری کرده است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه نباید صرفا با مشاهده تبلیغات و وعده‌های وسوسه انگیز در جراید و فضای مجازی، سرمایه خود را به دست افراد متقلب سپرد، گفت: پلیس همواره پیروی از دستورالعمل‌ها و مقررات صادره از سوی بانک مرکزی را در خصوص ارز به هم‌میهنان توصیه و از آنان می‌خواهد تا از خرید و فروش ارز از دلالان خودداری کنند.
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا افزود: پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در راستای تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت چارچوب‌های قانونی، هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هشدار پلیس پلیس آگاهی ناجا ثبت نام وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس نسبت به استفاده از این دو وسیله تزیینی در خودروها
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال