Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل بنادر و دریا نوردی هرمزگان از پیشرفت ۹۷ درصدی تعمیرات اساسی اسکله ۲۰ و نوسازی و اصلاح نشیمن گاه فندر و ملحقات اسکله ۱۶ تا ۱۹ بندر شهیدرجایی خبرداد و زمان بهره برداری از این پروژه‌ها را هفته دولت اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، علی رضا محمدی کرجی ران با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در راستای گسترش فعالیت بندری و انجام تعمیرات ادواری پیشگیرانه به منظور جلوگیری از آسیب به اسکله‌ها بیان داشت: بر این اساس تعمیرات و بازسازی سازه‌ای و ملحقات پهلو گیری، مهاربندی و تاسیساتی اسکله‌های 16 الی 20 (مجموعاً 5 پست اسکله) در بندر شهید رجایی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گوشه و کنار هرمزگان|تجهیز بندر شهید رجایی به علائم کمک ناوبری هوشمندبندر شهید رجایی نماد اقتدار و حرکت جهادی ایرانپهلوگیری 20 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی / تخلیه یک‌میلیون تن انواع کالا تا نیمه تیرماه

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان کرد: در بخش اصلاحی و تعمیراتی، ترمیم بولاردها، تعمیر کانال‌های تاسیسات، تعمیر کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی، تعمیر منهول و دریچه‌های برق، تعمیر کاراستا پرها و همچنین رنگ آمیزی پیشانی و زیر طاق اسکله‌ها، تعویض فندرها و نیز همتراز کردن سطح فندرهای اسکله شماره 20 و اطاله اسکله شماره 21 از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این بخش بوده است.

محمدی کرجی ران اعتبار هزینه شده در این پروژ را 240 میلیارد ریال و مدت اجرای آن را 24ماه اعلام کرد و افزود: در پروژه مذکور به شکل مستقیم 30 نفر و در زمان اجرا بطور غیر مستقیم 120 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود : این پروژه با 97 درصد پیشرفت فیزیکی در حال طی نمودن مراحل پایانی است و هفته دولت سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با بیان اینکه تامین قطعات و نیازها در داخل کشور با هدف حمایت از صنعتگران ایرانی همواره ارجح امور بوده تصریح کرد: در این پروژه نیز خرید و تامین فندرها و متعلقات آن از تولید کننده داخلی انجام گرفته است.

محمدی تاکید کرد: کلیه ملزومات خریداری شده با نمونه مشابه خارجی برابری می‌کند واین مزیت ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور گردش چرخش‌های تولید را درپی داشته، از این رو انجام این اقدام را تا جایی که محصول مشابه درکشور وجود داشته باشد تداوم خواهیم بخشید.

این مقام مسئول حفظ سرمایه‌های ملی با انجام تعمیرات متوالی و پیشگیرانه به منظور جلو گیری از آسیب به اسکله‌ها، افزایش عمر مفید اسکله با انجام تعمیرات به موقع و ضروری، افزایش ایمنی سیستم پهلو گیری در اسکله با توجه به تعویض نوع فندرها، عملکرد بهتر فندرها جایگزین شده (suc1250وsuc1150) نسبت به فندرهای قبلی(v)شکل و همچنین قابلیت پهلو دهی کشتی‌ها با سایزهای بزرگتر را مهم‌ترین دستاورهای حاصله از اجرای این پروژه قلمداد کرد.

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT11 بیشتر بخوانید... رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان: واگذاری‌های بندر شهید رجایی خارج از قاعده بود / اهلیت سرمایه‌گذار مشخص شود رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری در بندر شهید رجایی ترخیص ۲۰۰ هزار نگله دستکش و ۸۰۰ تن الکل از گمرک شهید رجایی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان: واگذاری‌های بندر شهید رجایی خارج از قاعده بود / اهلیت سرمایه‌گذار مشخص شود رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری در بندر شهید رجایی ترخیص ۲۰۰ هزار نگله دستکش و ۸۰۰ تن الکل از گمرک شهید رجایی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ ۳ متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن در استان‌ها چکار کنند؟ ۴ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از ماجرای زمین‌خواری ۳۰ ساله در گلستان / ‌نجات جنگل ۴۰ میلیون ساله ناهارخوران با دستور "رئیسی" ۵ خبر خوش حریرچی برای پرستارانی که در اوج کرونا به‌کارگیری شدند/ به مرور همه را استخدام می‌کنیم+ فیلم ۶ اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم ۷ قم در شرایط هشدار شیوع مجدد کرونا قرار دارد ۸ کمک‌هزینه ازدواج به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ‌پرداخت می‌شود+ فیلم مهمترین اخبار استانها ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود گزارش ویدیوئی| روایتی از مصائب ‌بیماران اورژانسی در "سوران" / ‌جاده‌های‌ ‌صعب‌العبوری که جان می‌گیرند گزارش| ۵ ماه تلاش بی‌وقفه مدافعان سلامت برای مردم ایران / ‌گلایه ‌از رفتارهای غیرمنطقی ‌‌برخی شهروندان + فیلم دفاع عضو کمیسیون عمرانی مجلس از طرح دو فوریتی قیر رایگان /‌ از رانت جدید جلوگیری می‌کنیم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم چه در مناطق قرمز و چه سفید برگزار شود/ برگزاری مراسم ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی عراق| خروج تروریست‌های آمریکایی‌ از پایگاه «بسمایه» در بغداد خوشرو: همکاری با چین راهبردی است/ شکست آمریکا در منزوی کردن ایران اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بندر شهید رجایی اسکله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران/ رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟