Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@22:38:01 GMT

دایی، گزینه جدیدترین نظرسنجی جدید AFC + لینک

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۸۸۳۲

دایی، گزینه جدیدترین نظرسنجی جدید AFC + لینک

مهاجم پیشین فوتبال کشورمان یکی از گزینه‌های سایت AFC در عنوان موثرترین بازیکن فوتبال آسیاست که پس از چند سال به کشورش بازگشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از هشت اسطوره‌ای نام برد که به تیم‌ها و کشورهای خود بازگشتند و از مخاطبان خود خواست به کسی که بیشترین تاثیر را داشته، رای بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علی دایی هم یکی از این گزینه‌هاست.

AFC درباره دایی نوشت: وقتی صحبت از فوتبال آسیا می‌شود، دایی یکی از بزرگترین نام‌هاست. علی دایی تنها 27 ساله بود که پرسپولیس را ترک کرد و به السد قطر رفت اما این بخشی از راه او برای کسب آمارهای افسانه‌ای بود که تا امروز هم به خاطر آن شناخته می‌شود. دایی ایران را با 21 گل ملی ترک کرد اما وقتی هفت سال بعد به کشورش برگشت، تعداد گل‌های ملی او به 81 رسیده بود.

غفوری بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان آسیا 2018 شد

این مهاجم ماهر در همان سال‌ها با بایرن مونیخ به قهرمانی بوندس‌لیگا رسید. دایی پس از بازگشت به پرسپولیس، 16 گل برای این تیم به ثمر رساند و 35 گل در دو فصل برای صباباتری زد؛ پیش از اینکه 10 گل برای سایپا، آخرین باشگاه خود به ثمر برساند و در سن 38 سالگی به این تیم برای قهرمانی لیگ حرفه‌ای ایران کمک کند.

دایی در طول چهار سال پایانی خود در فوتبال ایران، 28 گل ملی دیگر زد و فوتبالش را با رکورد جهانی 109 گل به پایان رساند تا شهرتی با عنوان یکی از بهترین گلزنان فوتبال جهان برای خود داشته باشد.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال AFC علی دایی بیشتر بخوانید... گزارش AFC از کسب زودترین قهرمانی لیگ برتر توسط پرسپولیس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش AFC از کسب زودترین قهرمانی لیگ برتر توسط پرسپولیس واژه های کاربردی مرتبط فوتبال AFC علی دایی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ آشوبی: پوکر پرسپولیس سورپرایز فوتبال ایران است/ گل‌محمدی فصل آینده تیم جذاب‌تری می‌سازد ۳ امیری: می‌خواهم با پرسپولیس دوباره قهرمان شوم/ در نبود هواداران کار سختی داشتیم ۴ محمدخانی: نمی‌توانیم بگوییم یک تیم ۴ سال با کمک دیگران قهرمان شده است/ پرسپولیسی‌ها به حق‌شان رسیدند ۵ چرا عضو هیئت مدیره استقلال به ابهامات درباره استراماچونی پاسخ نمی‌دهد؟ ۶ جیوبا: آزمون نتوانست در تعداد گل‌ها مرا شکست دهد/ او از من به عنوان برادر بزرگترش قدردانی کرد ۷ غفوری بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ شد/ رای یک درصدی خلیل‌زاده و حسینی + عکس ۸ پاری‌سن‌ژرمن قهرمان جام حذفی فرانسه شد/ مصدومیت شدید امباپه را از میدان خارج کرد مهمترین اخبار ورزشی تیم منتخب هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر با طعم قهرمانی پرسپولیس چرا عضو هیئت مدیره استقلال به ابهامات درباره استراماچونی پاسخ نمی‌دهد؟ سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| صدیقی: نیاز به برنامه‌ریزی و تعامل بهتر با سازمان‌های بین‌المللی داریم مهدی: زمان اهدای جام به پرسپولیس قطعی نشده است/ در تصمیمات ارکان قضایی دخالت نمی‌کنیم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود عراق| خروج تروریست‌های آمریکایی‌ از پایگاه «بسمایه» در بغداد خوشرو: همکاری با چین راهبردی است/ شکست آمریکا در منزوی کردن ایران اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال علی دایی فوتبال علی دایی علی دایی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد

بازیگر The Anchorman و Elf به گروه مالکان لیدز یونایتد می‌پیوندد.

طرفداری | پس از موفقیت رایان رینولدز و راب مک‌الهنی در رکسهم، بازیگران دیگر هالیوود نیز به دنبال سرمایه‌گذاری در فوتبال انگلیس هستند.

به گزارش تلگراف؛ ویل فرل، بازیگر آمریکایی به‌زودی به عنوان یکی از مالکان مشترک لیدز یونایتد معرفی خواهد شد. بازیگر هالیوود به گروه سرمایه‌گذاری «49ers Enterprises» می‌پیوندد که پیش‌تر مایکل فلپس، اسطوره ورزش شنا و راس کرو، دیگر بازیگر آمریکایی، به آن ملحق شده بودند. فرل سهام جزء چشمگیری را از از آندره رادریزانی در سان‌فرانسیسکو خریداری کرده و مطابق گزارش‌ها، علاقه‌ او به فوتبال به طور فزاینده‌ای در حال افزایش است. فرل که ثروتی معادل 127 میلیون پوند دارد، یکی از مالکان باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی هم به شمار می‌رود. او در حالی که فصل گذشته بازی‌های لیگ برتر را تماشا می‌کرد، در مصاحبه‌ای با اسکای گفت:

من واقعا طرفدار تیمی در انگلیس نیستم، فقط از دنبال کردن داستان‌ها لذت می‌برم. لیگ برتر به وضح رقابت بسیار خوبی است. 

 

با این حال، بازیگر 56 ساله از همان زمان عاشق لیدز یونایتد شده و قرار است تا آخر ماه مِی به عنوان سرمایه‌گذار معرفی شود. توافق او با لیدز به گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر علاقه ویل فرل برای پیوستن به رایان رینولدز و راب مک‌الهنی به عنوان سرمایه‌گذار در رکسهم پایان می‌دهد. لیدز که در صعود مستقیم به لیگ برتر ناکام ماند، هفته آینده در چارچوب پل‌آف چمپیونشیپ شانس را برای بازگشت به سطح اول فوتبال انگلیس امتحان می‌کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!