Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی از توزیع گازوئیل یورو 4 در 70 درصد جایگاه‌های عرضه نفت گاز در سطح این استان خبرداد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی، مجتبی شکوری در این باره گفت: به‌منظور اجرای سیاست‌های دولت و کمک به جلوگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی، هم‌اکنون در 27 جایگاه زیر پوشش این منطقه شامل شهرهای فاروج، شیروان، گرمه، جاجرم، اسفراین و بجنورد، گازوئیل یورو 4 توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به توزیع صددرصدی نفت‌گاز یورو 4 در این شهرها افزود: در شهرهایی نظیر مانه، سملقان و راز و جرگلان در تلاشیم به‌طور کامل گازوئیل یورو عرضه شود.
شکوری با اشاره به توزیع نفت‌گاز یورو 4 در مصارف عمده صنعتی و جزء تأکید کرد: اولویت ما در این بخش، مصرف‌کنندگانی هستند که سبب ایجاد آلودگی‌های زیست‌محیطی بیشتری می‌شوند و سوخت در میان همه مصرف‌کنندگان عمده صنعتی در استان، هم‌اکنون درحال توزیع است.
مدیر منطقه خراسان شمالی با بیان اینکه این اقدام برای کاهش آلایندگی‌های زیست‌محیطی مؤثر است، گفت: از مزایای این نوع سوخت می‌توان به کاهش آلودگی هوا به دلیل پایین بودن میزان گوگرد در این نوع سوخت، افزایش کیفیت سوخت در خودروها، جلوگیری از خوردگی و فرسودگی زودهنگام قطعات داخلی ادوات نفت‌گازسوز و همچنین افزایش میانگین طول عمر ناوگان حمل‌ونقل سنگین اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گازوئیل یورو خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان

جهانبخش نوکانی  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از تعداد کارت های مسدود شده ۲۴۹ کارت سوخت بنزین و ۴۱ کارت نفتگاز در استان کردستان به علت عرضه خارج از شبکه مسدود شده است.

 مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای کردستان با بیان اینکه ۷۰ درصد مسدودیت‌ها مربوط به رانندگان تاکسی می‌باشد در ادامه افزود: ۵۰ درصد مربوط به شهرستان مریوان است.

وی افزود: از ابتدا سال جاری تا کنون ۶۳۸ بازدید از جایگاه‌های سوخت در سطح استان انجام شده است.

مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای استان کردستان گفت: از ۲۵ دی سال گذشته تاکنون ۲۳ میلیون لیتر نفتگاز در قالب طرح فول باک در مرزهای استان عرضه شده است.

نوکانی از ۲۳۸ هزار و ۵۶۶ لیتر تخلف بنزین صورت گرفته در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی