Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش سنندجی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: کرونا ضربه جبران ناپذیری به دوچرخه سواری وارد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری، رامیار قوامی ملی پوش سنندجی تیم ملی دوچرخه سواری درباره فعالیت دوچرخه سواری اش اظهار داشت: 3 سال است به طور حرفه ای رکاب می زنم و از سال ۹۶ تمرینات و با هدف ورزش قهرمانی شروع کردم و الان در خدمت تیم ملی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره چگونگی راهیابی اش به تیم ملی افزود: سال ۹۷ کمتر از یکسال پس از شروع تمرینات حرفه ای مدال، برنز قهرمانی نوجوانان کشور و چند مدال در لیگ کشور کسب کردم مورد توجه سیدرضایی مربی وقت تیم ملی جوانان قرار گرفتم و بعد آقای سید رضایی در اولین اردو با حضور پراش به تیم ملی دعوت شدم و از آن زمان در تمامی اردو ها افتخار حضور در تیم ملی را داشتم.

قوامی در پاسخ به این سئوال که در حال حاضر در چه باشگاهی رکاب می زند، اظهار داشت: سال ۹۸ در خدمت باشگاه هیات نیشابور بودم اما سال جدید و با توجه به شرایط موجود فعلا عضو باشگاهی نیستم. باید منتظر ماند تا با شیوع ویروس کرونا مسابقات لیگ کی شروع می شود. کرونا برنامه ریزی مان را مختل کرده و ضربه جبران ناپذیری به ورزش زده است.

دورچه سواری سنندجی درباره مدال آوری هایش گفت: در اکثر مسابقات سال ۹۷ و ۹۸ سطح کشور در هر دو بخش پیست و جاده توانستم مدال های مختلفی را کسب کنم. البته تا بحال در مسابقات برون مرزی حضور نداشتم. تلاش بسیار زیادی داشتم که به مسابقات قهرمانی آسیا سال گذشته در کره جنوبی اعزام شوم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و این موضوع انگیزه و تلاش من را برای بهتر شدن بیشتر کرده و امیدوارم در آینده نزدیک در قالب تیم ملی امید این افتخار نصیب شود.

قوامی درباره مشکلات دوچرخه سواران گفت: تقریبا همه استان ها، مشکلات مشابهی در رشته دوچرخه سواری دارند که همه ناشی از مشکلات مالی است. نبود پیست و مسیر ویژه دوچرخه سواری، نبود اسکورت در تمرینات و عدم وجود حامی مالی برای دوچرخه سواری استان از اصلی ترین مشکلات دوچرخه سواری است که می تواند اشاره کرد.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه تمریناتم را انفرادی پیگیر هستم، اظهار داشت: از همان ابتدای شیوع کرونا سعی کردم وسایل اولیه تمرینات در منزل را فراهم کنم و مدت زیادی در منزل تمرین کردم. در حال حاضر هم با توجه به خطرات موجود بیشتر اوقات به صورت انفرادی و با رعایت تمام نکات بهداشتی تمرینات را ادامه می دهم. با توجه لغو مسابقات سال ۲۰۲۰ تمام توانم رو بکار گرفته ام که انشالله سال آینده بتوانم در قالب تیم ملی امید در خدمت تیم ملی باشم.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: دوچرخه سواری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، هادی قوامی در آئین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستاها که ظهر پنج‌شنبه در آمفی‌تئاتر دانشکده فنی و مهندسی اسفراین برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالی علی‌رغم مزیت‌های فراوان در رتبه‌های انتهایی شاخص‌های پیشرفت و آبادانی است.

منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اسفراین و صفی‌آباد تصریح کرد: سکونت تقریباً ۵۰ درصد مردم خراسان شمالی در روستاها است و به همین دلیل زیرساخت‌های مناسب باید در روستاها ایجاد شود.

وی در ادامه با اشاره به اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس یازدهم افزود: ملاک قرار دادن جمعیت به جای میزان توسعه و پیشرفت به ضرر شهرهای در حال توسعه و کوچک و روستاها تمام شد.

قوامی گفت: شوراهای روستایی به دلیل عدم ثبات شغلی دهیاران در موقعیت مناسبی قرار ندارند.

منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اسفراین و صفی‌آباد بیان کرد: طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته دچار رکود شده بود.

کد خبر 6095106

دیگر خبرها

  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم
  • خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد
  • رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند