Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:18:19 GMT

کاهش ذخیره بانک خون در اصفهان

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۹۳۰۴

کاهش ذخیره بانک خون در اصفهان

مجید زینلی مدیرکل مرکز انتقال خون استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهارداشت: متاسفانه با توجه به کاهش رجوع افراد برای اهدای خون خود شاهد کاهش ۳۰ درصدی میزان ذخیره بانک خونی استان اصفهان در مقایسه با سال گذشته هستیم.   بیشتر بخوانید اهدای روزانه ۶ واحد پلاسما کوویدی در مرکز انتقال خون اصفهان

او افزود: روند کاهشی ذخیره بانک خون استان اصفهان در آینده نزدیک می‌تواند  بحران خطرناکی را برای جامعه استان اصفهان رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل مرکز انتقال خون استان اصفهان گفت: در حال حاضر تمامی گروه‌های خونی در مراکز انتقال خون استان اصفهان دچار  کمبود هستند.

زینلی گفت: از افراد جامعه تقاضا داریم تا برای برطرف سازی مشکل کمبود ذخیره بانک خونی استان اصفهان هرچه سریع‌تر نسبت به اهدای خون خود اقدام کنند.

او در مورد وضعیت اهدای پلاسما برای بهبود یافتن افراد مبتلا به ویروس کرونا در مراکز انتقال خون استان اصفهان گفت: خوشبختانه مسئله اهدای پلاسمای خون افراد بهبود یافته از بیماری کرونا در مراکز انتقال خون استان اصفهان در وضعیت مطلوبی است.

مدیر کل مرکز انتقال خون استان اصفهان یادآور شد: لازم به ذکر است که فقط افرادی می‌توانند مشمول اهدای پلاسمای خون خود باشند که در اثر مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های مربوطه استان بستری شده باشند.

زینلی ادامه داد: تا کنون ۹۰ درصد از افراد بهبود یافته از بیماری کرونا توانسته اند پلاسمای خون خود را با موفقیت اهدا کنند.

او اضافه کرد: بیش از ۲۷۰ واحد اهدای پلاسمای خون افراد بهبود یافته از بیماری کرونا در سطح شهر اصفهان مشغول فعالیت هستند.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذخیره بانک خون سازمان انتقال خون ویروس کرونا پلاسمای خون اهدای خون انتقال خون استان اصفهان مرکز انتقال خون استان اصفهان ذخیره بانک خون پلاسمای خون خون خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • نمونه‌های دریایی ایران در مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ذخیره می‌شود
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی