Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در فیلم کوتاهی که روز شنبه پنجم مرداد ماه در فضای مجازی استان منتشر شد،  ۲ نفر که خود را پسران فرد بیمار معرفی می کردند اظهار داشتند پدر آنها چهار روز در بخش کرونای بیمارستنان بستری است و توان مراجعه به سرویس بهداشتی را ندارد و بیمارستان و پرستاران، آنها را مجبور کرده اند همراه بیمار باشند در صورتیکه برابر مصوبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همراه برای بیماران کرونایی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی بیمارستان شهدای عشایر در این خصوص به ایرنا گفت: یک مرد ۸۶ ساله با سابقه سکته مغزی و درگیری ویروس کرونا در این مرکز بستری شد.

فرهنگ کدخدایی افزود: پس از بهبودی نسبی از سکته مغزی، این فرد به بخش بیماران کرونایی منتقل شد که به دلیل کهولت سن به تنهایی توانایی خوردن و آشامیدن نبود و به این دلیل و به منظور مراقبت از بیمار، پیشگیری از ذات الریه و عوارض ناشی از بستری طولانی مدت، نیازمند مراقبت دائم و بی وقفه توسط فرد ثالث داشت.

وی اظهار داشت: از طرفی با توجه به تعداد بسیار زیاد بیماران بستری، تعداد محدود کادر پرستاری و خدمات و همچنین ابتلای عده بسیاری از همکاران کادر بیمارستان به ویروس کرونا، این مرکز درمانی در عمل با کمبود نیرو در این زمینه مواجه است و امکان حضور دائمی و ۲۴ ساعته کارکنان بر بالین این بیمار وجود نداشت.

کدخدایی تصریح کرد: در این موارد بیمارستان پیشنهاد می دهد یا از نیروهای بهیاری آموزش دیده  بخش خصوصی و یا فرد واجد صلاحیت در خانواده بیمار، حضور بر بالین وی را تقبل کند که خانواده این بیمار از این امر امتناع نموده و خود مسوولیت مراقبت های مذکور را بر عهده گرفتند.

وی اضافه کرد: همراهان بیمار به صورت موقت و ساعات خاصی در اتاق حضور داشته و سایر اقدامات درمانی لازم توسط کادر بیمارستان به این بیمار ارائه شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی لرستان ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد

ایسنا/یزد با ایثار یک هموطن، ششمین اهدای عضو سال جاری در یزد رقم خورد.

دکتر «سید کاظم رضوی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این باره تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله که به علت ‌خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، این مسئول عنوان کرد: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد