Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خواستار برنامه‌ریزی درست برنامه های هفته دولت با توجه ویژه به محدودیت‌های ناشی از کرونا و تحریم ها شد.

بهروز اکرمی چهارم مردادماه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت با اشاره به تفاوت‌های هفته دولت سال ۹۹ با سال‌های گذشته، اظهار کرد: هفته دولت امسال در واقع آخرین هفته دولت در دوره کاری دولت دوازدهم است و برنامه‌ریزی ها باید با این نگاه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محدودیت‌های ناشی از کرونا در برگزاری مراسم‌ها و افتتاحیه‌ها و شرایط خاص موجود و همزمانی این هفته با دهه اول ماه محرم، گفت: علاوه بر محدودیت‌های کرونا، تحریم‌ها نیز باعث بروز مشکلات مالی برای دولت و مردم شده است و برگزاری برنامه‌های این هفته باید با نهایت صرفه‌جویی‌ها همراه شود.

اکرمی تصریح کرد: مسئولیت کل پروژه‌های عمرانی استان با همه جزئیات با معاونت عمرانی استانداری خواهد بود و نیازی نیست که مدیران از طریق وزارتخانه متبوع خود، فرماندار در شهرستان یا سازمان مدیریت و برنامه ریزی راسا در قبال این پروژه‌ها اقدام کنند و مسائل و اطلاعات اقتصادی و توسعه منابع نیز با مسئولیت سازمان برنامه و بودجه دنبال خواهد شد.

وی با بیان اینکه شاخص‌های خاصی تعریف شود و وضعیت استان در شاخص مربوطه در سال ۹۲ و افق ۱۴۰۰ ارزیابی شود، مسئولیت احصا و تدوین این شاخص‌ها را با سازمان برنامه و بودجه استان دانست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه چگونگی برگزاری جشنواره شهید رجایی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تعیین شود، گفت: با توجه به محدودیت‌ها، از ظرفیت فضای مجازی، تهیه ویدئو با محوریت شاخص‌ها، طراحی اینفوگرافی و ... استفاده شود و تبلیغات فضای مجازی و محیطی با رعایت اصول و محدودیت‌ها نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تمام برنامه‌های مدنظر دستگاه‌های اجرایی و شهرستان‌ها باید حتما به تصویب ستاد بزرگداشت هفته دولت استان برسد، افزود: باید از برخوردهای سلیقه‌ای پیشگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته دولت جشنواره شهید رجایی کروناویروس تحريم استانی سیاسی استان مرکزی برنامه ریزی محدودیت ها هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: رویدادهای ویژه در حوزه گردشگری استان اردبیل با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل در وزارت میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: از معاونت گردشگری انتظار داریم در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان تامین اعتبارات مورد نیاز را تسهیل کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را در اردبیل پیگیری می کنیم تا با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم انجام شود.

کد خبر 6092847

دیگر خبرها

  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • بانک مرکزی: تورم ۲۷ درصد کاهش یافت!
  • بانک مرکزی رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم را تکذیب کرد
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود