Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:19:04 GMT

کشف ۲۱ فقره سرقت موتورسیکلت در تهران

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۹۸۵۶

کشف ۲۱ فقره سرقت موتورسیکلت در تهران

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ دوست علی جلیلیان در این باره اظهار داشت: با تماس تلفنی تعدادی از شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی و مراجعه آنان به کلانتری، مشخص شد که وقوع سرقت در محدوده کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در مدت اخیر افزایش یافته است و پس از  بررسی موضوع، افزایش گشت های انتظامی هدفمند افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد که سارق یا سارقان به سراغ موتورسیکلت های فاقد قفل و ضریب ایمنی کمتری می روند، افزود: گشت زنی های انتطامی ادامه داشت تا اینکه در ۳۱تیر تیم عملیاتی کلانتری حین گشت زنی در حوالی خیابان نازی آباد به راکب یک موتورسیکلت فاقد پلاک مشکوک شدند.

این مقام انتظامی گفت: گشت انتظامی دستور توقف موتورسیکلت را صادر ولی راکب به محض مشاهده ماموران به سرعت خود افزوده و سعی کرد با سوء استفاده از تردد خودروهای شهری خود را در ترافیک شهر پنهان کند و متواری شود.

سرکلانتر هفتم پایتخت تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز، ماموران کلانتری موفق شدند، وی را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری نازی آباد انتقال دهند.

وی با بیان اینکه در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش از این نیز به همین جرم سه مرتبه روانه زندان شده است، اضافه کرد: متهم ۲۷ ساله به ۲۱ فقره سرقت موتورسیکلت های فاقد قفل اعتراف کرده است.

این مقام پلیسی ابراز داشت: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم به دادسرا معرفی و شناسایی مالخران موتورسیکلت های سرقتی در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها سرقت شهر تهران میدان نازی آباد پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ نازی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران