Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سعید کریمیان اظهار کرد: با موافقت استاندار ایلام و به دلیل گرمای هوا و صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی، ساعات کاری ادارات در شهرستان‌های مهران و دهلران تا پایان هفته جاری از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان ایلام، از امروز ۴ مرداد تا پایان هفته جاری شاهد افزایش محسوس دما در مناطق مختلف استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، مسئولان توصیه می‌کنند مردم در مصرف حامل‌های انرژی در روزهای پیش رو صرفه‌جویی کنند.

با توجه به محدودیت منابع آبی و افزایش بی‌رویه مصرف آب، جیره‌بندی در روزهای آینده اجتناب‌ناپذیراست.

تداوم مصرف بی‌رویه ایلام را سمت جیره‌بندی آب سوق می‌دهد کد خبر 534110 برچسب‌ها گرما استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گرما استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ «صادق علیمرادی» اظهار کرد: آبگیری اولیه این سد، دو سال پیش از محل روان آب‌های خود سد آغاز شده بود و از آذر ماه سال قبل با ورود آب سامانه گرمسیری به میزان ۳ متر مکعب بر ثانیه به سد، به منبع عظیمی برای زمین‌های کشاورزی دشت مهران تبدیل شده است.

وی با عنوان این که در سال زراعی جاری بخشی از این آب ذخیره را از طریق شبکه آبیاری کنجانچم به شبکه بزرگ آبیاری مهران تخصیص دادیم، افزود: آب سد از طریق دریچه‌های کشاورزی برای ورود به شبکه‌های آبیاری رهاسازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام در خصوص شبکه‌های آبیاری استان تشریح کرد: کل زمین‌های کشاورزی زیر پوشش شبکه‌های آبیاری استان حدود ۸۶ هزار هکتار است و با بهره‌برداری از سامانه گرمسیری، ۱۸ هزار هکتار، به زمین‌های کشاورزی زیر پوشش شبکه‌های آبیاری استان اضافه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • ریشه ناترازی بنزین در مصرف بی‌رویه است
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • هشدار فرشاد مومنی به روسای قوا : تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید
  • فیلم| طغیان شدید رودخانه در دهلران ایلام