Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، محمد پنجعلی  درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان و کسب چهارمین قهرمانی متوالی سرخ‌ها در لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی انجام شد. مشخص بود که بدن بازیکنان «خالی» کرده است ولی آنها از جان خود مایه گذاشتند. جا دارد به عنوان یک پیشکسوت این قهرمانی را تبریک بگویم و از بازیکنان و اعضای کادر فنی تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها باعث سرافرازی ما شدند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس، شرایط پرسپولیس یک مقدار به هم ریخت و همه ناراحت و نگران بودیم. به شخصه فکر نمی کردم پرسپولیس بازهم قهرمان شود ولی خدا را شکر تیم جمع شد؛ بخصوص یحیی گل محمدی که بعد از کالدرون کار سختی داشت و تیم را جمع و جور کرد. اگر پرسپولیس قهرمان نمی شد تمام «کاسه و کوزه‌ها» را سر گل محمدی می شکستند. یحیی مربی کاربلد و بی ادعایی است که به دور از حاشیه کارش را انجام می دهد. مطمئنا در آینده چیزهای بیشتری هم از او می بینیم.

پنجعلی درباره دلایل تداوم موفقیت پرسپولیس و قهرمانی های متوالی یادآور شد: معتقدم بیشترین سهم را باید برای مردم و هواداران قائل باشیم. بدون مردم نفس کشیدن هم سخت است! هواداران در هر شرایطی از تیم حمایت کردند. خوشحالم که بعد از دو مربی خارجی، از یحیی گل محمدی هم حمایت خوبی شد. این واقعا ارزشمند است. 



وی در این ارتباط به علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق پرسپولیس هم اشاره کرد و افزود: نباید سهم بیرانوند را هم در کنار سایر بازیکنان نادیده گرفت. بیرانوند دروازه بان کاملی بود و زحمت زیادی کشید. جای او هم که بهترین دروازه بان آسیا است، در این قهرمانی خالی است. 

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمالی جدایی نفرات کلیدی این تیم از جمله بشار رسن، مهدی ترابی و علی علیپور در فصل بعد، خاطرنشان کرد: این بستگی به کادر فنی دارد ولی فکر می کنم کمترین جابجایی در لیست تیم اتفاق بیافتد. ضمن اینکه پرسپولیس نیاز دارد برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت شود. سطح فوتبال ما با آسیا متفاوت است و باشگاه هم باید به گل محمدی کمک کند تا نفرات مدنظرش را بگیرد. 

پنجعلی تاکید کرد: با فرض حفظ تمام نفرات اصلی، پرسپولیس ۴ بازیکن جدید دیگر نیاز دار بخصوص در پست دفاع چپ و هافبک. البته بازیکنانی که جذب می شوند باید سطحی فراتر از آسیا داشته باشند تا بتوانند به تیم کمک کنند. اعتقادم بر این است که برای دروازه هم باید به فکر باشند و یک گلر خوب جذب شود. 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: یحیی گل محمدی چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس محمد پنجعلی صدای ایران کالدرون برانکو گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند

تیم زنان بارسلونا باز هم جام قهرمانی لیگ را بالای سر برد.

طرفداری | تیم زنان بارسلونا در فاصله 4 هفته تا پایان فصل، قهرمان لیگ زنان اسپانیا شد.

تیم زنان بارسلونا در هفته 26 فصل 24-2023 لیگ زنان اسپانیا به مصاف گرانادا رفت و با نتیجه 4-1 پیروز شد. بدین ترتیب تیم زنان بارسلونا در فاصله 4 هفته به پایان فصل، با 25 پیروزی، یک تساوی و بدون شکست با 76 امتیاز قهرمان فصل 24-2023 لیگ زنان اسپانیا شد. آن ها در 26 بازی 118 گل زده و تنها 9 گل دریافت کرده اند. گفتنی است تنها شکست فصل تیم زنان بارسلونا مقابل چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا بوده و آن ها در رقابت های داخلی در فصل جاری شکستی را تجربه نکرده اند. این نهمین قهرمانی تیم زنان بارسلونا در لیگ زنان و پنجمین قهرمانی متوالی آن هاست.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند