Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@01:20:30 GMT

532 اثر به جشنواره ابوذر زنجان ارسال شده است

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۰۰۰۷

532 اثر به جشنواره ابوذر زنجان ارسال شده است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: در مجموع 532 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر در استان زنجان ارسال شده است.

عبدالله جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به انتشار فراخوان برگزاری ششمین جشنواره استانی ابوذر در زنجان طی خرداد‌ماه سال‌جاری، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 28 تیرماه تعیین شده بود که به دلیل استقبال خبرنگاران و اصحاب رسانه استان تا 30 تیرماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه جمع‌آوری آثار در دو بخش اصلی و ویژه انجام شده است، تصریح کرد: در بخش ویژه در حوزه‌های اخبار کرونا و کمک مومنانه آثار ارسالی از رسانه‌ها بررسی و به نام رسانه تقدیر خواهد شد که در مجموع 532 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر در استان زنجان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در بخش اصلی نیز آثار ارسالی از اصحاب رسانه استان زنجان در محورهای جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مسائل صنفی خبرنگاران، بسیج و حوزه‌های اقدام، فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، خانواده و سبک زندگی، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود، افزود: موضوع آزاد این جشنواره نیز یکی از اولویت‌های فراموش شده داوری است.

 جعفری با اشاره به اینکه اخبار اصحاب رسانه در قالب‌های خبر، مصاحبه، تیتر، مقاله، یادداشت، سرمقاله، گزارش، عکس، کاریکاتور و چند رسانه‌ای داوری و نفرات برگزیده معرفی می‌شود، ادامه داد: آثار رسیده به این جشنواره در چند روز آینده از سوی داوران تعیین شده داوری می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه همزمان با 16 مردادماه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: نحوه برگزاری این مراسم با توجه به شرایط بیماری متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: عبدالله جعفری جشنواره مطبوعات ابوذر زنجان رسانه استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی

پارسائیان معاون فرهنگی و هنری سپاه الغدیر استان یزد گفت: اختتامیه دومین جشنواره سرود فجر بسیج یزد در بخش خواهران و برادران با موضوعات استکبارستیزی و مقابله با رژیم کودک کش صهیونیستی، ایران در مسیر پیشرفت و اقتدار، ایران زیبا و ایران قوی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، فرهنگ بانوی ایرانی، افزایش جمعیت و فرزند آوری، مکتب شهید سلیمانی، فرهنگ بانوی ایرانی، امید افرینی و افزایش نشاط اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: تعدا ۶۵ گروه در این جشنواره ثبت نام کرده بودند که ۲۵ گروه به مرحله نهایی راه یافتند که از این تعداد ۱۵ گروه برادران و ۱۰ گروه خواهران بودند.

پارسائیان ادامه داد: شروع فراخوان و مهلت ارسال آثار از اول بهمن ماه تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ بود و بازبینی آثار از ۱۵ فروردین ماه تا ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ صورت گرفت.

سرهنگ پارسائیان یاداور شد: بخش نهایی جشنواره در تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و گروه‌های برتر جشنواره استانی به مرحله کشوری راه یافتند.
 
ترویج روحیه و معارف انقلابی با زبان هنر و زمینه سازی برای ظهور و بروز استعداد‌ها هم از اهداف برپایی این جشنواره به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی