Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام فلاحی لیما ظهر شنبه در حاشیه بازدید از مزارع پرورش ماهی فرحزاد شاهرود بابیان اینکه در این منطقه ۱۵ مزرعه پرورش ماهی وجود دارد، ابراز داشت: سیل اواخر تیرماه امسال را شاید بتوان گفت طی چند سال اخیر بی‌سابقه بود و همین باعث بروز خساراتی به این پرورش‌دهندگان ماهی شده است.

وی ضمن بیان اینکه منطقه فرحزاد پشت بسطام شاهرود یکی از قطب‌های پرورش ماهی‌های سردابی استان سمنان محسوب می‌شود، افزود: سیلاب به بخش تأسیسات زیربنایی، استخرها و تجهیزات و ادوات آبزی‌پروری و محصولات تولیدی (ماهی) این منطقه خسارت وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آبزیان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه منطقه فرحزاد به لحاظ موقعیت آب و هوایی یکی اقلیم‌های مناسب پرورش ماهی به شمار می‌رود، ابراز داشت: سیل اخیر به حدود ۷۰ درصد این مزارع خسارت زده است.

فلاحی لیما خسارت واردشده به مزارع پرورش ماهی را ۲۰ الی ۸۰ درصد خواند و اضافه کرد: درمجموع خسارت واردشده ناشی از سیل به این منطقه ۶.۲ میلیارد تومان برآورد می‌شود که رایزنی‌های لازم برای حمایت از این بخش در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 4982518

منبع: مهر

کلیدواژه: پرورش ماهی خسارات سیلاب جهاد کشاورزی سمنان شاهرود ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه بیرجند ازدواج مسکن وزارت بهداشت پرورش ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود

بزرگمهر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در  نمایشگاه ۲۰۰ اثر از ۵۵ دانش آموز در زمینه‌های بافت گلیم و جاجیم، نقاشی و زیورآلات به تماشا گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید عموم دایر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • ۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود
  • برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر