Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@13:39:18 GMT

همت بلند بسیجیان ندوشن در رزمایش مواسات و همدلی

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۰۲۵۸

همت بلند بسیجیان ندوشن در رزمایش مواسات و همدلی

همزمان با آغاز ماه ذی الحجه به همت بسیجیان شهر ندوشن بسته های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا؛ در اولین گام از مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی در بخش ندوشن، بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ندوشن اقدام به تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته مواد ضدعفونی و بهداشتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر بسته اهدایی شامل مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی از قبیل: ماسک و ماده ضدعفونی کننده و دیگر اقلام بهداشتی می‌باشد.

راهپیما ادامه داد: بسته‌های اهدائی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال می‌باشد که به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ندوشن تهیه و توزیع شده است.

او افزود: این بسته‌ها با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در شهر ندوشن توزیع شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بخش ندوشن تصریح کرد: مرحله بعدی این طرح هفته آینده به صورت گسترده در بخش ندوشن انجام می‌شود.

راهپیما از خیرین درخواست همکاری کرد و افزود: انتظار می‌رود خیرین و نیکوکاران در مرحله دوم مبارزه با ویروس کرونا همانند سری قبلی، بسیجیان منطقه خود را یاری نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید اسلام موسوی عصر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته ۲۲۰۰ کولر، ۱۷۸ هزار و ۵۴۹؛ بسته معیشتی و ۴۶ هزار و ۵۶۸ بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان افزود: همچنین در سال گذشته با پرداخت ۲ هزار و ۵۵۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۲ هزار و ۷۴۵ میلیارد ریال، چهار هزار و پانصد شغل توسط بسیج سازندگی در استان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۰۵ واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی احداث و ۱۵۲۲ واحد مسکونی تعمیر و ۱۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با مشارکت این نهاد احداث شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان گفت: در زمینه منابع طبیعی و محیط زیست نیز ۱۱ هزار و ۶۷۲ هکتار بیابان زدایی صورت گرفت و در سطح یک هزار هکتار مدیریت روان‌آب انجام شد.

وی با اشاره به آسفالت ۱۰ کیلومتر معابر و راه روستایی خوزستان و تخصیص یک هزار تن قیر و آبرسانی به ۱۸۹ روستای استان توسط بسیج سازندگی استان بیان کرد: تفاهمنامه‌هایی با اداره کل ورزش و جوانان برای تجهیز ایستگاه‌های نجات غریق خوزستان، تفاهم‌نامه پنج جانبه بین کمیته امداد، بنیاد شهید، فنی و حرفه‌ای و بسیج سازندگی در زمینه آموزش و اشتغال، توانمند سازی و تحول اجتماعی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی امضا شده است.

کد خبر 6095323

دیگر خبرها

  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی