Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: ۸۷۵۵ کیلومتر از مرزهای ایران ‌با سیستم های پیشرفته الکترونیکی ‌هوشمندسازی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ‌احمدعلی گودرزی‌ در کارگروه ویژه مرز که با حضور اعضای شورای تأمین استان خراسان شمالی برگزار شد، گفت: با وجود همه تهدیدات پیرامونی جمهوری اسلامی ایران، مرزهای ایران اسلامی از امنیت مطلوبی برخوردار است و این نشان از اقتدار نظام مقدس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازدید از مرزهای استان خراسان شمالی، همدلی و هماهنگی بین مرزنشینان و مدیران استان ملموس بود که نتیجه این همدلی، امنیت مطلوب مرزهای استان را به دنبال دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه، هوشمندسازی 8755 کیلومتر مرزهای آبی و خاکی را از اولویت‌های مرزبانی دانست و تصریح کرد: تلاش داریم برای تأمین امنیت مرزها، از سیستم های پیشرفته الکترونیکی و مراقبتی استفاده کنیم تا اجازه هیچ گونه تعدی و تجاوز به بیگانگان را ندهیم.

سردار گودرزی با اشاره به نقش موثر مرزنشینان در تأمین امنیت مرزها، اظهار کرد: مرزبانان و مرزنشینان با وحدت و همدلی از مرزهای استان حراست و پاسداری می‌کنند و در این راه نقش مرزنشینان در برقراری امنیت بسیار موثر است و نیروهای مسلح نیز با اقتدار و با روحیه ایثار و از خودگذشتگی در راستای حفظ امنیت مردم ایران از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های خوشایندسازی محیط خدمتی برای کارکنان، خاطر نشان کرد: پاسگاه های مرزی استان خراسان شمالی بسیار نمونه و الگو بوده و انتظار است با همت و تلاش وزارت راه و ترابری و مسئولان استانی بتوانیم جاده های مرزی استان را کیفی سازی و به حد مطلوب برسانیم.

دکتر‌ محمدعلی شجاعی‌ استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان در تأمین امنیت مطلوب استان، اظهار داشت: در مقوله مرز، مرزبانان با جدیت فراوان و هوشمندانه از سرحدات کشور حراست می کنند.

وی با اشاره به انسجام بی نظیر مردم و مسئولان در استان، افزود: نیروی انتظامی همانند دانشگاه است و در بعد پلیسی، اجتماعی و تحقیقاتی پیشرفت قابل قبولی داشته و تحول خوبی پیدا کرده است.

استاندار استان خراسان شمالی تقویت مرزها را مهم دانست و تصریح کرد: استان خراسان شمالی بیش از 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان دارد و همه مسئولان خواست در خصوص مرتفع کردن مشکلات در مناطق مرزی برای مرزنشینان غیور اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ش

R1377/P/S6,55/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ ۳ متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن در استان‌ها چکار کنند؟ ۴ خبر خوش حریرچی برای پرستارانی که در اوج کرونا به‌کارگیری شدند/ به مرور همه را استخدام می‌کنیم+ فیلم ۵ اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم ۶ قم در شرایط هشدار شیوع مجدد کرونا قرار دارد ۷ کمک‌هزینه ازدواج به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ‌پرداخت می‌شود+ فیلم ۸ نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: سقف تسهیلات ودیعه مسکن ۱۰۰میلیون تومان تعیین شد/ ‌قرارداد رسمی ‌الزامی شد مهمترین اخبار استانها ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود آیت‌الله خاتمی در گفت‌وگو با تسنیم: نماز جمعه مقتدر فرهنگی پشتیبان همیشه انقلاب اسلامی است محدودیت‌های جدید مقابله با کرونا در خراسان رضوی اعمال می‌شود / تشدید سخت‌گیری در مساجد و حسینیه‌ها سخنگوی باشگاه سپاهان: حال عمومی قلعه‌نویی خوب است/ تا پایان فصل خبری از انتخاب مدیرعامل نیست مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود لبنان|سفر بی‌ثمر وزیرخارجه فرانسه برای لبنانی‌ها/ امیدها به طرح نجات غربی‌ها بر باد رفت عراق| خروج تروریست‌های آمریکایی‌ از پایگاه «بسمایه» در بغداد خوشرو: همکاری با چین راهبردی است/ شکست آمریکا در منزوی کردن ایران اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر هنریان مجرد یکشنبه شب در دیدار با فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک انتصاب سرهنگ «عبدالله خسروی» به سمت فرماندهی مرزبانی استان اظهار کرد: مرزبانان شجاع و ولایت‌مدار در عرصه‌های مختلف در مرزهای کشور رشادت آفریدند و برای دفاع از مرزها و انقلاب در اوج آمادگی قرار دارند.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با همه توان در میدان با دشمنان قرار دارد، افزود: جبهه‌های مختلف مردمی در سراسر جهان علیه رژیم غاصب شکل گرفته است.

سر دار هنریان مجرد با اشاره به افزایش توان و پیشرفت‌های نظام اسلامی تاکید کرد: مبارزه تاریخی بین ایران و شیطان بزرگ به نقطه داغ و حساس خود رسیده است.

کد خبر 6091497

دیگر خبرها

  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • آبراه خلیج فارس جای بیگانگان نیست
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون