Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش صمیمی عضو شورای فنی فدراسیون دو و میدانی در ارتباط با طرح ساماندهی مربیان اظهار کرد: طرح خوبی بود، اما خیلی دیر انجام شد. این طرح در ۲  ماه آخر ریاست چهار ساله فدراسیون قبلی آغاز شد که ادامه آن میراث دوران سرپرستی ایرج عرب بود و اشکالاتی نیز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ماهی است که این طرح ادامه پیدا نکرده، زیرا باید تغییراتی در نحوه پرداخت‌ها ایجاد شود. به هر حال برخی از مربیان که در لیست این طرح بودند اصلا شاگرد نداشتند و شاگردان برخی از آن‌ها هم اصلا مشمول این طرح نمی‌شدند. به هر حال  این طرح متوقف و قرار شد در شورای فنی ضمن شناسایی ورزشکاران مدال آور و مربیان آن‌ها، موضوع بازنگری شود. در شورای فنی قبلی به نتایج خوبی درباره این موضوع رسیدیم که در جلسه بعد کامل‌تر خواهد شد و امیدوارم بتوانیم تصمیماتی اتخاذ کنیم که حق هیچ مربی‌ ضایع نشود.

خوشبختانه  مبینی دلسوزانه پیگیر کار‌های فدراسیون است

رئیس هیئت دو و میدانی استان چهار محال و بختیاری درباره وضعیت کنونی فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: در حال حاضر فدراسیون از شرایط خوبی برخوردار است و خوشبختانه  مبینی دلسوزانه پیگیر کار‌های فدراسیون است. علاوه بر این از وزیر ورزش بابت این انتصاب شایسته تشکر می‌کنم. شاید دغدغه خیلی‌ها این بود که در دوران سرپرستی، فدراسیون به بیراهه و حاشیه نرود، اما خوشبختانه با مدیریت قوی و توانمند سرپرست فعلی فدراسیون و به خصوص انتقاد پذیری و حس همکاری مبینی  این اتفاق صورت نگرفت. همه تصمیمات در شورای فنی به صورتی نهایی می‌شود که سرپرست فدراسیون واقعا یک رای دارد و تابع جمع است و با احترام به نظرات دیگران، نقطه نظرات شورای فنی را می‌شنود و همه تصمیمات با خرد جمعی اتخاذ می‌شود.

پرداخت کمک هزینه به ورزشکاران در این شرایط خیلی خوب است 

او ادامه داد:‌ ای کاش روسای هیئت‌های دو و میدانی به این رشته احترام می‌گذاشتند و با رعایت اصول بهداشتی در مجمع انتخاباتی سال گذشته حاضر می‌شدند تا اکنون فدراسیون بتواند برنامه‌های بلند مدتش را پیگیری کند. ما شاهد بودیم که چند روز بعد از مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی، مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد و اعضا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بدون هیچ گونه مشکلی تکلیف فدراسیون خود را تا المپیک پیش رو مشخص کردند. در حال حاضر شیوع ویروس کرونا گسترده‌تر شده و احتمال برگزاری مجمع نیز کمتر شده است. البته خوشبختانه مبینی مانند یک رئیس در اداره فدراسیون موفق است. برای مثال به ۴۲ ورزشکار کمک هزینه تمرین پرداخت کرد که در شرایط اقتصادی فعلی فدراسیون‌ها امری نادر است.

قراردادها باید در شان دو و میدانی کاران  باشد 

صمیمی درباره برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور (لیگ دو و میدانی) بیان کرد: رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور اگر با حضور ۴ یا ۵ تیم خوب و با قرارداد‌هایی که در شان ورزشکاران باشد، برگزار شود خیلی بهتر از این است که نام ۳۰ تیم در میان باشد و دریافتی ورزشکاران ما به اندازه یک توپ جمع کن فوتبال نباشد. در این میان تعدادی ورزشکار آماتور که از حضور در لیگ باز می‌ماندند این فرصت را به دست می‌آورند تا در لیگ، حتی بدون دریافت دستمزد رقابت کنند، اما برای ورزشکاران حرفه‌ای ما خوب نیست و نمی‌توانند از لیگی که کمیت دارد، اما کیفیت ندارد بهره کافی ببرند. از  حسین رحمتی مدیر عامل باشگاه پلیمر خلیج فارس که هم سال گذشته در بحث بزرگسالان خوب عمل کرد و هم امسال قرار است در بخش جوانان (دختر و پسر) تیم داری کند، تشکر می‌کنم. امیدوارم باشگاه‌های دیگر نیز در رشته پایه و مادر دو و میدانی سرمایه گذاری کنند.

اگر گِله‌ای وجود دارد عذر خواهی می‌کنم

عضو کمیته فنی دو و میدانی در پایان گفت: سعی می‌کنم تا حرف دو و میدانی کاران بخش پرتابی را بشونم، اگر گِله‌ای وجود دارد عذر خواهی می‌کنم و می‌توانم مسائل را بشنوم و در شورای فنی آن‌ها را مطرح و پیگیری کنم. در دو و میدانی ورزشکارانی داریم که سرمایه‌های ما هستند و نباید آن‌ها را فراموش کنیم. به طور مثال مگر چند نفر می‌توانند بیشتر از ۸ متر در پرش طول رکورد داشته باشند؟ به همین دلیل باید هوای ورزشکارانی مانند محمد ارزنده را داشته باشیم و به  طور حتم در شورای فنی تمام این نکات در نظر گرفته می‌شود. برای نخستین بار یک خانم به جمع اعضای فنی اضافه شده و این نقطه عطفی است که برای دفاع از دختران و ارائه توضیحات درباره عملکردشان، یک فرد دیگر غیر از نایب رئیس بانوان هم در کمیته فنی حضور دارد.

بیشتر بخوانید

تشریح جلسه شورای فنی فدراسیون دو و میدانی

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی لیگ دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، جبهه های روسیه و اوکراین امروز جمعه نیز شاهد درگیری شدید است به طوری که ارتش روسیه دستاوردهای میدانی جدیدی به دست آورده و همزمان کی یف به دنبال مقابله خرس روسی به پشتوانه اردوگاه غرب است.

در جدیدترین تحولات میدانی، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه دفاع هوایی این کشور۶ پهپاد ارسال شده از سوی نیروهای اوکراینی را ساقط کرده است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پنج پهپاد بر فراز منطقه بلگورود در مجاورت اوکراین و یک پهپاد را بر فراز شبه جزیره کریمه سرنگون کرده است.

روسها به خسارات وارده ناشی از این حمله اشاره ای نکردند.

کد خبر 6095523

دیگر خبرها

  • لیوان کاغذی رفیق صمیمی نوشیدنی های گرم و خنک شما!
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • دلار باز هم نزولی شد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • طوفان رفقای صمیمی؛ هت تریک سوارز، گلات لیونل مسی (فیلم)
  • مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال
  • حمیده اسماعیل نژاد برنزی شد
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر