Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@17:58:30 GMT

بازسازی ۱۰۰ دستگاه باسکول جاده‌ای در اردبیل

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۰۳۸۶

بازسازی ۱۰۰ دستگاه باسکول جاده‌ای در اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، هاشم علایی در جلسه بررسی عملکرد بازرسی‌ها با اشاره به اینکه طبق ضوابط قانونی همه وسایل سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی در مرحله تولید و کاربرد در مراکز توزین تحت نظارت کامل سازمان ملی استاندارد ایران قرار دارند، افزود: وسایل توزین در فواصل زمانی معین به صورت دوره‌ای باید مورد آزمایش و کالیبره شرکت‌های قانونی تائید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در راستای اجرای تکالیف ذاتی و قانونی این اداره کل، توسط شرکت همکار تأیید صلاحیت شده مجری آزمون دوره‌ای، تعداد ۱۰۴ باسکول وسایل نقلیه چرخدار جاده‌ای بر اساس استاندارد ملی مربوطه در طول ۳ ماه سال ۹۹ مورد آزمون قرار گرفت.

مدیر کل استاندارد استان در ادامه افزود: به صاحبان باسکول‌هایی که نتایج آزمون آنها مردود شده است، فرصت داده می‌شود تا در مهلت مقرر نسبت به تعمیر و تنظیم باسکول توسط تعمیرکار مجاز اقدام کرده و پس از آزمون مجدد و در صورتی که نتایج آزمون آن‌ها مورد قبول واقع شود؛ مورد بهره برداری قرار بگیرند.

دبیر شورای استانداردسازی استان ضمن درخواست از صاحبان باسکول مبنی بر همکاری با بازرسین آزمایشگاه‌های همکار افزود: وجود گواهی آزمون صحت عملکرد و تاییدیه استاندارد در محل کار باسکول‌ها الزامی است.

مدیرکل استاندارد اردبیل تاکید کرد: به منظور اطمینان از صحت عملکرد وسایل سنجش و جلوگیری از کم فروشی این وسایل کنترل و آزمون می‌شوند و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده وسایل توزین فاقد برچسب و یا تردید در صحت عملکرد آن‌ها، از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ کارشناسان استاندارد را مطلع نمایند.

46

کد خبر 1414122

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «رُما پرس» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین دنیله دروسی سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۱۲،۵ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل