Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال میلان از اینکه بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بسته به خود افتخار می‌کند و معتقد است روسونری در مسیر درستی قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسینم، جان‌لوئیجی دوناروما که بامداد امروز (شنبه) در تساوی یک-یک خانگی میلان مقابل آتالانتا در چارچوب هفته سی‌وششم سری A ایتالیا، بازوبند کاپیتانی روسونری را به بازو بست، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»، گفت: ما می‌دانستیم که با تیمی فوق‌العاده روبه‌رو می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواستیم به هر قیمتی که شده به پیروزی برسیم، اما در کل همه چیز به خوبی پیش رفت. حالا ما تیمی مستحکم‌تر هستیم که می‌دانیم باید دقیقا چه کار کنیم و به خوبی خودمان را برای بازی‌ها آماده می‌کنیم. ما کارمان را به خوبی انجام دادیم و جای تأسف دارد که دو امتیاز این بازی را از دست دادیم.  

وی همچنین درباره رسیدن بازوبند کاپیتانی به وی در غیاب آلسیو رومانیولی که مصدوم است، اظهار داشت: برای رومانیولی متأسف شدم، کسی که دوست و کاپیتانی فوق‌العاده است. امیدوارم آلسیو هر چه زودتر به جمع ما بازگردد، اما بستن بازوبند کاپیتانی میلان باعث افتخارم است.

دورنارومای 21 ساله درباره مهار پنالتی مالینوفسکی در دقیقه 26 نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه موفق شدم پنالتی آتالانتا را مهار کنم. هدف ما به پایان بردن فصل در رده پنجم جدول است و هر نتیجه‌ای که در بازی رم مقابل فیورنتینا رقم بخورد، ما تا پای مرگ خواهیم جنگید. باید منتظر بمانیم و ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد، ما دو فینال دیگر در پیش داریم و باید در هر دو بازی به پیروزی برسیم تا رتبه پنجم را از آن خود کنیم.

پیولی: باید در بهترین شکل ممکن فصل را به پایان ببریم/ امیدوارم فصل بعد هم با زلاتان کار کنمگاسپرینی: کسب یک امتیاز از میلان عالی بود/ امیدوارم مصدومیت امباپه جدی نباشد

میلان 60 امتیازی در حال حاضر با یک بازی بیشتر در رده ششم و پشت‌سر رم 61 امتیازی قرار دارد. شاگردان استفانو پیولی در بازی بعدی‌ خود باید چهارشنبه شب در خانه سامپدوریا به میدان بروند و در بازی پایانی خود در فصل جاری هم یکشنبه هفته آینده در سن‌سیرو از کالیاری پذیرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آتالانتا سری A دوناروما میلان بیشتر بخوانید... سری A | میلان در خانه امتیازات را با آتالانتا تقسیم کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سری A | میلان در خانه امتیازات را با آتالانتا تقسیم کرد واژه های کاربردی مرتبط آتالانتا سری A دوناروما میلان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ آشوبی: پوکر پرسپولیس سورپرایز فوتبال ایران است/ گل‌محمدی فصل آینده تیم جذاب‌تری می‌سازد ۳ تیم منتخب هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر با طعم قهرمانی پرسپولیس ۴ چرا عضو هیئت مدیره استقلال به ابهامات درباره استراماچونی پاسخ نمی‌دهد؟ ۵ محمدخانی: نمی‌توانیم بگوییم یک تیم ۴ سال با کمک دیگران قهرمان شده است/ پرسپولیسی‌ها به حق‌شان رسیدند ۶ گزارش AFC از کسب زودترین قهرمانی لیگ برتر توسط پرسپولیس ۷ غفوری بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ شد/ رای یک درصدی خلیل‌زاده و حسینی + عکس ۸ امیری: می‌خواهم با پرسپولیس دوباره قهرمان شوم/ در نبود هواداران کار سختی داشتیم مهمترین اخبار ورزشی تیم منتخب هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر با طعم قهرمانی پرسپولیس چرا عضو هیئت مدیره استقلال به ابهامات درباره استراماچونی پاسخ نمی‌دهد؟ سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| صدیقی: نیاز به برنامه‌ریزی و تعامل بهتر با سازمان‌های بین‌المللی داریم مهدی: زمان اهدای جام به پرسپولیس قطعی نشده است/ در تصمیمات ارکان قضایی دخالت نمی‌کنیم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود لبنان|سفر بی‌ثمر وزیرخارجه فرانسه برای لبنانی‌ها/ امیدها به طرح نجات غربی‌ها بر باد رفت عراق| خروج تروریست‌های آمریکایی‌ از پایگاه «بسمایه» در بغداد خوشرو: همکاری با چین راهبردی است/ شکست آمریکا در منزوی کردن ایران اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتالانتا سری A دوناروما میلان آتالانتا سری A دوناروما میلان بازوبند کاپیتانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند

 دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با شکست خانگی سردار آزمون و یارانش برابر قهرمان جدید بوندس‌لیگا و تساوی مارسی در فرانسه برابر آتالانتا به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) به صورت همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها رم به بایرلورکوزن باخت و نبرد مارسی و آتالانتا با تساوی همراه بود.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم فوتبال رم برابر میهمان آلمانی خود بایرلورکوزن با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد. فلورین ویرتز در دقیقه 28 و رابرت آندریخ در دقیقه 73 گل‌های قهرمان جدید بوندس‌لیگا را به ثمر رساندند تا این تیم گام بلندی به سوی فینال بردارد و شانس خود برای کسب سه‌گانه را افزایش دهد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در دقیقه 79 این بازی به جای روملو لوکاکو به میدان رفت، اما نتوانست دروازه تیم اصلی خود را باز کند. 

در بازی دیگر که در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی برگزار شد تیم فوتبال مارسی برابر آتالانتا به تساوی یک - یک رضایت داد. جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 11 گل نخست را برای نماینده ایتالیا به ثمر رساند و شانسل امبما در دقیقه 20 گل تساوی را برای میزبان فرانسوی زد.

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پنجشنبه هفته آینده به میزبانی لورکوزن و آتالانتا برگزار خواهند شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳