Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار محمدرضا مقیمی در خصوص اقدامات پلیس در برخورد با محتکران گفت: از اسفند سال گذشته بیماری کرونا در کشور مردم را درگیر خود کرد و در این میان افراد سودجو و فرصت طلب از فضا و التهاب بوجود آمده سوء استفاده کرده و اقدام به گرانفروشی و احتکار کالاهای بهداشتی برای کسب سود و منفعت خارج از عرف اسلامی می کنند که ناراحتی و نگرانی هموطنان را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در موج اول و دوم شیوع کرونا پلیس امنیت اقتصادی به خوبی و قاطعانه با محتکران و اخلالگران بازار کالاهای بهداشتی در چارچوب قانون برخورد کرده است افزود: در شرایطی که همه باید پشتیبان یکدیگر بوده تا بر بیماری کرونا غلبه کنیم این دسته افراد سودجو و فرصت طلب با خودخواهی تنها به فکر پر کردن جیب های خود بوده و سلامت و جان دیگران برایشان اهمیتی ندارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی همه روزه همانند روزهای ابتدایی ورود ویروس کرونا به کشور فعالیت داروخانه ها و واحدهای صنفی عرضه کننده لوازم بهداشتی را زیر نظر دارد تا با شناسایی افراد فرصت طلب مانع دست یابی آنها به اهدافشان شود که خوشبختانه تا حد زیادی نیز موفق بوده است.

سردار مقیمی ادامه داد: در هفته گذشته کارآگاهان پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی در نقاط مختلف کشور در بازدید از 2 هزار و 313 باب داروخانه، انبار و مرکز پخش کالاهای بهداشتی پس از شناسایی مراکز پخش متخلف ، بیش از یک میلیون و 81 هزار عدد انواع کالاهای بهداشتی شامل: انواع ماسک، دستکش،محافظ صورت(شیلد) لباس پزشکی(گان) به همراه یک هزارو 416 لیتر انواع ضدعفونی کننده(محلول،الکل و...) را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در این راستا کارآگاهان پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی 55 باب مرکز پخش متخلف را پلمب و 13 محتکر را دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده کالاهای مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی و محتکران دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره تعزیرات در استان های هدف شدند.

سردار مقیمی ضمن اشاره به اینکه عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضائی برای برخورد با محتکران و اخلالگران اقتصادی امروز جدی تر ار هر زمان دیگری است گفت: پلیس امنیت اقتصادی به عنوان مدافعان امنیت اقتصادی کشور تا لحظه ریشه کن شدن بیماری کرونا در کنار مدافعان سلامت و مردم بوده و با اشرافیت اطلاعاتی مانع از اخلال در توزیع و عرضه کالاهای بهداشتی در کشور خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از هموطنان خواست در صورت اطلاع و آگاهی از هرگونه فعالیت غیرقانونی اقتصادی و احتکار هرنوع کالا، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی 110 به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/

20 / 20 موج اول و دوم شیوع کرونا سردار محمدرضا مقیمی اقدامات پلیس برخورد با محتکران رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: موج اول و دوم شیوع کرونا اقدامات پلیس برخورد با محتکران رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا پلیس امنیت اقتصادی کالاهای بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین

سرهنگ سیدقاسم موسوی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی با سلاح شکاری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی در درمانگاه قدیم شهر دارخوین کرده، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

او می‌گوید: با حضور به‌موقع و واکنش سریع ماموران پلیس، فردی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی کرده بود دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌همراه ۱۰ عدد فشنگ مربوطه از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، ادامه داد: پلیس برابر قانون با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی