Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه اصلاح طلب اعتماد در مطلبی با عنوان عجیب « بازتولیدِ «عسگر»؛ ماشه دوباره کشیده ‌شد» سعی کرد با تاکتیک مظلوم نمایی از سعید حجاریان با چنگ و دندان و حتی با توهین و تروریست نامیدن منتقدان دفاع کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛اصلاح طلبان با چنگ و دندان برای حمایت از «سعید حجاریان» دست به کار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش بود که روزنامه شرق در مطلبی با عنوان «تسویه‌حساب سیاسی با رمز فساد‌ستیزی» با حمایت از حجاریان نوشت: « پرونده‌سازی علیه سعیدحجاریان را با تقسیم کار تیمی آغاز کرده‌اند. یک کاربر در شبکه‌های اجتماعی با یادآوری تلاش ناکام یک جریان برای حذف فیزیکی حجاریان در 20 سال پیش گفته است حالا دنبال ادامه کار ناتمام خود با خذف غیرفیزیکی او هستند. این موج از یک‌سو می‌تواند واکنش به اظهارنظرهای اخیر حجاریان باشد و از سوی دیگر می‌تواند اهداف دیگری را دنبال کند که رخدادهای آتی آن را روشن‌تر خواهد کرد. »

حالا روزنامه اصلاح طلب اعتماد نیز در مطلبی دیگر با عنوان عجیب « بازتولیدِ «عسگر»؛ ماشه دوباره کشیده ‌شد» سعی کرد با تاکتیک مظلوم نمایی از سعید حجاریان با چنگ و دندان و حتی با توهین و تروریست نامیدن منتقدان دفاع کند.   در بخشی از سیاهه این روزنامه آمده است: ««معتقدم سعید عسگر در جریان ترور من کاره‌ای نبود؛ عسگر تنها ماشه بود. آنها که ماشه را کشیدند، مهم هستند!» سال‌ها پس از ترور، سعید حجاریان کسی را که ماشه کشید و مستقیم به مغزش شلیک کرد، این‌گونه توصیف کرد. توصیفی که تفکر قدرتمند پشت این ترور‌‌ها و سلاخی‌های سیاسی همان ‌سال‌ها را نشان می‌داد. پرونده این تفکر که روزی در خیابان اسلحه به دست می‌گرفت، البته مختومه نشده و حالا در تداوم راه ترور سیاسی، به ترور شخصیتی رسیده و به جای اینکه انگشت ها روی ماشه بلغزند، با یک کلیک و همراه با اعوان و انصار مجازی، عملیات روانی را کلید می‌زنند. از همین‌رو این فرآیند را گروهی در مجلس با گره زدن به «نان مردم» و گروهی دیگر، بیرون مجلس با ارایه تصویری دروغین از واقعیت‌های تاریخی پی گرفته‌اند.»     این نوع قلم فرسایی در رسانه های زنجیریه ای اصلاح طلب دو نکته مهم را به خوبی نشان میدهد. اول اینکه این جریده ها برای حمایت از تئوریسین اصلاحات به هر روشی از یک اتاق فکر دستور کار گرفته و هماهنگی خاصی با یکدیگر دارند و دوم اینکه اصلاح طلبان سعی می کنند با به حاشیه کشاندن موضوع اصلی رانت واردات گندم و برچسب زنی بر روی رقیب افکارعمومی را نسبت به این موضوع منحرف و اصل ماجرا را نزد افکارعمومی یک بازی سیاسی جناحی توصیف کنند.   درحالی روزنامه های اصلاح طلب منتقدان را متهم به ترور شخصیت حجاریان می کنند که خود آنها با برچسب زنی خاص خود و تندرو خواندن منتقدان اقدام به ترور شخصیت منتقدان و بالابردن جایگاه حجاریان برای انتقاد ناپذیر بودن وی می کنند.   انتهای پیام/      

منبع: دانا

کلیدواژه: چنگ و دندان سعید حجاریان اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداح معروف عراق برای عملیات وعده صادق نوحه خواند | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه این نوحه‌ که در وصف عملیات وعده صادق توسط مداح معروف عراقی خوانده شده است را می بینید.

کد خبر 847472 منبع: تسنیم برچسب‌ها اسرائیل ایران و آمریکا خبر ویژه مداحی فلسطین عراق

دیگر خبرها

  • مداح معروف عراق برای عملیات وعده صادق نوحه خواند | ویدئو
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • دانشگاه پادگان نیست
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!