Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرت الله مشیری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تفاهم نامه به منظور ارتقای سطح کیفیت ارائه خدمات به شهروندان و کاهش مراجعه های مردم به اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان از طریق برون سپاری خدمات قابل واگذاری در دفاتر پیشخوان دولت منعقد شد.
وی ادامه داد: طبق این تفاهم نامه، متقاضیان پس از مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت مدارک خود را تکمیل و سپس این مدارک برای بررسی بیشتر به اداره کل پست ارجاع داده می شود و پس از تایید نهایی این اداره کل، پرونده افراد برای دریافت تسهیلات به اداره کل راه و شهرسازی ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که در حال حاضر طرح اقدام ملی مسکن در استان سمنان در مرحله تکمیل مدارک قرار دارد گفت: هم استانی ها می توانند به محض دریافت پیامک با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت مدارک خود را تکمیل کنند.
وی با بیان اینکه مدارک تکمیلی در دفاتر پیشخوان توسط اداره کل پست استان سمنان بررسی و نهایی می شود افزود: پس از بررسی نهایی پرونده متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی می شود.
مشیری با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا پیامک های ارسالی به مردم برای جلوگیری از تجمعات زمانبندی شده است افزود: این تفاهم نامه با هدف تسریع در امور،جلوگیری از تجمعات و شیوع ویروس کرونا منعقد شد.
سهمیه استان سمنان در طرح اقدام ملی مسکن ۸۵۰ واحد مسکونی است.

برچسب‌ها طرح ملی اقدام مسکن شرکت ملی پست ایران سمنان وزارت راه و شهرسازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح ملی اقدام مسکن شرکت ملی پست ایران سمنان وزارت راه و شهرسازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مسکن طرح ملی اقدام مسکن شرکت ملی پست ایران سمنان وزارت راه و شهرسازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مسکن دفاتر پیشخوان استان سمنان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد

کشاورزیان گفت: همزمان با شروع فصل بهار و همچنین به دلیل شرایط مناسب بارندگی و دمایی، آفت ملخ کوهاندار و شپشک در شهرستان شاهرود فعال می‌شود.

وی از شناسایی کانون‌های طغیانی این آفت خبر داد و گفت: آفت ملخ کوهاندار با پیش آگاهی به موقع در اواخر اسفند سال ۱۴۰۲ و فروردین امسال در سطح بیش از ۵۰۰ هزار هکتار از تاغزارها شناسایی شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود ادامه داد: امسال هم مانند سال گذشته برای جلوگیری از بروز خسارت‌های بیشتر به تاغزارها، عملیات کنترلی با همکاری و هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست شاهرود و همچنین حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در دستور کار قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد