Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جهانبخش طهماسبی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی از دیرباز در جامعه بشری مورد توجه اندیشمندان بوده است و همزمان با گسترش انقلاب صنعتی و گسترش دامنه نیازمندی‌ها، محرومیت‌های ناشی از عدم امکان برآورده شدن خواسته‌ها و نیازهای زندگی موجب گسترش شدید و دامنه‌دار فساد، عصیان، تبهکاری، سرگردانی، دزدی و انحراف جنسی و دیگر آسیب‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مسائل اجتماعی پدیده‌های متنوع، متغیر و نسبی هستند که کم و کیف آنها برحسب زمان و مکان متغیر است، اظهار داشت: افزایش نگرانی عمومی از مسائل مختلف اجتماعی و صدمات و خسارات وارده بر پیکر اجتماع از ناحیه این گونه مسائل، مقابله با آن را روز به روز دشوارتر کرده و شناخت علمی و دقیق مسائل اجتماعی را ضروری می‌سازد.

سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه مشاوره و مشورت کردن به عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه‌ها و مشکلات افراد شناخته می‌شود عنوان داشت: مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با سابقه بیش از بیست سال ارائه خدمات مشاوره‌ای به شهروندان، اینک با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه و در راستای هوشمند سازی خدمات خود با راه‌اندازی سامانه پلیس پاسخگو با شماره تماس ۰۹۶۵۸۰ گامی نو برداشته است.

این مقام پلیس افزود: مشاوره تلفنی یکی از بخش‌های مهم سامانه پلیس پاسخگوست که به تازگی در راستای اقدامات خدماتی سریع و در دسترس شهروندان راه اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره این معاونت با داشتن مشاورانی مجرب و متخصص علاوه بر خدمات حضوری، آمادگی ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های خانوادگی، ازدواج، تحصیلی، تربیتی.... در ساعت اداری به صورت تلفنی به شهروندان است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: مشاوره تلفنی می‌تواند یکی از راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد، که شهروندان می‌توانند از طریق شماره گیری تلفن ۰۹۶۵۸۰ و ارتباط با کارشناسان اداره مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی استان از خدمات مشاوره‌ای یاورانه بهره مند شوند.

کد خبر 4982430

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر نیروی انتظامی خدمات مشاوره ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه بیرجند ازدواج مسکن مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، شهلا نوری افزود: مشاوره قبل ازدواج، آموزش‌های حین ازدواج در راستای رضایتمندی از زندگی زناشویی، آموزش مهارت روان‌شناختی در راستای افزایش مهارت‌های زندگی و فرهنگ‌سازی در رابطه با ازدواج به‌موقع از مجموعه اقدامات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در حوزه جوانی جمعیت است.

او با بیان اینکه نرخ باروری در سال‌های اخیر به میزان قابل‌توجهی کاهش‌یافته است افزود: میزان فرزندآوری از هفت فرزند در سال ۱۳۵۸ به ۱.۸ فرزند در سال ۱۳۹۰ رسیده است.

مدیر سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه به صورت مقطعی تا سال ۱۳۹۵ میزان نرخ باروری افزایش یافت، تصریح کرد: در سال‌های اخیر مجدداً روند فرزندآوری کاهش یافت، تا جایی‌که نرخ باروری در استان همدان به ۱.۵۷ رسید.

شهلا نوری افزود: نرخ باروری در دراز مدت بر نرخ رشد جمعیت تأثیر می‌گذارد و یا حتی موجب منفی‌شدن رشد جمعیت و پدیده سالخوردگی و پیری جمعیت می‌شود.

او تصریح کرد: یکی از عوامل مؤثر در کاهش فرزندآوری افزایش سن ازدواج و تأخیر در زمان بارداری است به‌گونه‌ای‌که تأخیر در بارداری نخست موجب افزایش ناباروری شده و می‌تواند مشکلات متعددی را به دنبال داشته باشد.

مدیر سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه فاصله زیاد بین ازدواج تا تولد نخستین فرزند را از عوامل مهم تأثیرگذار کاهش نرخ باروری در کشور دانست و تصریح کرد: عوامل مختلفی همچون فاصله‌گذاری بین تولد فرزندان، افزایش سن ازدواج، تک‌فرزندی، افزایش میزان ناباروری بر کاهش نرخ باروری و افزایش پدیده پیری جمعیت در کشور تأثیر می‌گذارند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز