Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد به قول خود برای زدن گل قهرمانی عمل کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس با برد شب گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان برای چهارمین سال متوالی به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافت. نکته جالب بازی شب گذشته، گلزنی مهدی عبدی بود چرا که او در 23 تیرماه و در صحبت‌های قبلی خود قول داده بود که گل قهرمانی پرسپولیس را او می‌زند که این اتفاق هم رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی عبدی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص بازی با نفت مسجدسلیمان و برد مقابل این تیم اظهارداشت: واقعا بازی خیلی خوبی انجام دادیم، البته شرایط آب و هوایی خیلی ما را اذیت کرد اما با تلاش همه اعضای تیم این برد را به دست آوردیم و خوشبختانه سه امتیاز را هم گرفتیم.

وی درباره پوکر قهرمانی پرسپولیس و تاریخ‌سازی در فوتبال ایران افزود: به هر حال برای اولین بار این اتفاق رخ داد و واقعا خیلی خوشحالیم. ما از ابتدای فصل به دنبال پوکر قهرمانی بودیم و با تیم یکدلی که داشتیم به آن رسیدیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص قول گلزنی که برای قهرمانی پرسپولیس داده بود و به آن عمل کرد ادامه داد: گل من حاصل کار تیمی بود و انفرادی به ثمر نرسید، البته خیلی خوشحالم که به قولی که داده بودم عمل کردم. من قول داده بودم گل قهرمانی را می‌زنم و از اینکه این کار را انجام دادم، خیلی خوشحالم. کار خدا بود و خوشحالم بابت اینکه دل همه را شاد کردم.

عبدی در خصوص 12 امتیاز باقیمانده در لیگ برتر و اینکه پرسپولیس به دنبال این امتیازات خواهد بود، تصریح کرد: ما برای همه این 12 امتیاز برنامه داریم. در هر بازی برای برد به زمین خواهیم رفت و از انگیزه ما کم نشده است. بازی بعدی با نساجی است که خیلی بازی سختی خواهد بود.

وی در مورد بازی با نساجی تصریح کرد: بالاخره بازی با تیم شهرم خیلی حساس است. ما برای سه امتیاز به زمین می‌رویم اما تیم نساجی هم تیم خیلی خوبی است. فکر می‌کنم بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

مهاجم شماره 16 پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: از اتفاقات شب گذشته واقعا خوشحالم. آقا یحیی از همه ما تشکر کرد و من هم از اینکه به قولی که دادم عمل کردم، خیلی شاد هستم.

رسول‌پناه: پاداش قهرمانی پرسپولیس در پایان فصل پرداخت می‌شود/ بشار را حتماً نگه می‌داریم

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پرسپولیس بیشتر بخوانید... گزارش AFC از کسب زودترین قهرمانی لیگ برتر توسط پرسپولیس مهدی: زمان اهدای جام به پرسپولیس قطعی نشده است/ در تصمیمات ارکان قضایی دخالت نمی‌کنیم تیم منتخب هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر با طعم قهرمانی پرسپولیس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش AFC از کسب زودترین قهرمانی لیگ برتر توسط پرسپولیس مهدی: زمان اهدای جام به پرسپولیس قطعی نشده است/ در تصمیمات ارکان قضایی دخالت نمی‌کنیم تیم منتخب هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر با طعم قهرمانی پرسپولیس واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ آشوبی: پوکر پرسپولیس سورپرایز فوتبال ایران است/ گل‌محمدی فصل آینده تیم جذاب‌تری می‌سازد ۲ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۳ تیم منتخب هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر با طعم قهرمانی پرسپولیس ۴ گزارش AFC از کسب زودترین قهرمانی لیگ برتر توسط پرسپولیس ۵ چرا عضو هیئت مدیره استقلال به ابهامات درباره استراماچونی پاسخ نمی‌دهد؟ ۶ رسول‌پناه: پاداش قهرمانی پرسپولیس در پایان فصل پرداخت می‌شود/ بشار را حتماً نگه می‌داریم ۷ غفوری بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ شد/ رای یک درصدی خلیل‌زاده و حسینی + عکس ۸ مهدی: زمان اهدای جام به پرسپولیس قطعی نشده است/ در تصمیمات ارکان قضایی دخالت نمی‌کنیم مهمترین اخبار ورزشی تیم منتخب هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر با طعم قهرمانی پرسپولیس چرا عضو هیئت مدیره استقلال به ابهامات درباره استراماچونی پاسخ نمی‌دهد؟ دبیر: پول لیگ به فدراسیون تزریق نمی‌شود/ نگران آینده کشتی هستم سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| صدیقی: نیاز به برنامه‌ریزی و تعامل بهتر با سازمان‌های بین‌المللی داریم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود خبر خوش معاون علمی رئیس جمهور / داروی ایرانی بیماران کرونایی تا سه هفته دیگر به بازار می‌آید لبنان|سفر بی‌ثمر وزیرخارجه فرانسه برای لبنانی‌ها/ امیدها به طرح نجات غربی‌ها بر باد رفت عراق| خروج تروریست‌های آمریکایی‌ از پایگاه «بسمایه» در بغداد فرمانده مرزبانی ناجا: ۸۷۵۵ کیلومتر از مرزهای ایران ‌با سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی ‌هوشمندسازی می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس قهرمانی لیگ برتر فوتبال پرسپولیس گل قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف اعلام کرد: فهرست شورای متبوعش در دومین مرحله انتخابات مجلس آخر هفته و همزمان با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر ابراهیم رسولی اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست در هفته آخر و با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

وی ۱ اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند!

به گزارش ایمنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 748434

دیگر خبرها

  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!