Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی؛ محمد حضرت‌پور صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز گفت:  روز پنج شنبه؛ نهم مردادماه مراسم پرفیض دعای عرفه بارعایت پروتکل های بهداشتی ساعت ۱۸.۳۰ در خیابان شهید سردار سلیمانی برگزار می شود.
 وی در ادامه با اشاره به دستگیری از نیازمندان در روز عید سعید قربان، اظهار کرد:  شهرداری ارومیه در کنار خیرین و مردم  با خرید دام و ذبح و توزیع آن در بین نیازمندان  اقشار ضعیف جامعه را در این عید یاری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت‌پور با اشاره به اجرای پویش توزیع گوشت قربانی  در بین نیازمندان به مناسبت عید سعید قربان، عنوان کرد:  پویش توزیع گوشت گرم در بین نیازمندان در روزعید سعید قربان، با  محوریت  نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه شهرستان ارومیه و برخی دستگاه‌های اجرایی  آغاز به کار می کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در حدود یک هزار گوسفند جهت ذبح و توزیع آن در بین نیازمندان در قالب پویش خریداری شده است، اظهار کرد:  این پویش با هدف یاری به نیازمندان و  لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند در فاز دوم طرح مواسات کمک کردن به نیازمندان جزء برنامه‌های مسئولین قرار گیرد در آستانه عید سعید قربان آغاز به کار می کند.

شهردار ارومیه با اعلام اینکه پویش توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان در روزعید سعید قربان مردمی بوده و مسئولان واسطه انجام این کار خیر هستند، بیان کرد: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب پویش اعلامی توسط مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه  واریز کنند تا شهرداری نسبت به تهیه دام و ذبح آن از طریق کشتارگاه آنها را از طریق هیئت‌امنای مساجد،  پایگاه مقاومت بسیج،  هیئت‌های مذهبی با محوریت روحانیت در بین نیازمندان در مناطق کم برخوردار شهری توزیع کنند.

وی گفت:  یک فضای وفاق و همدلی جهت دستگیری از نیازمندان ایجاد شده و خیرین و هرکسی که توان مالی دارد می توانند با مشارکت در  اجرای طرح پویش از نیازمندان دستگیری کنند.

شهردار ارومیه با بیان اینکه  تمامی امکانات برای اجرایی کردن این امر خیر و دستگیری از نیازمندان در آستانه عید سعید قربان با اجرای طرح پویش توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان در سطح شهر ارومیه فراهم می شود، خاطر نشان کرد:  اجرای این طرح با ذبح دام در آستانه عید سعید قربان و توزیع آن در بین نیازمندان، ترویج یک حرکت فرهنگی و دستگیری از نیازمندان و دلیلی برای رفع بلای ویروس کرونا خواهد بود.

46

کد خبر 1414130

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه

رحمان فیض قربانی مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سطح گلستان‌های گل محمدی در استان کرمانشاه را ۲۸۰ هکتار اعلام کرد و گفت : پیش بینی می‌شود امسال ۶۰۰ تن گل محمدی در استان برداشت شود.

وی افزود: امسال به نسبت سال گذشته شرایط بهتری داریم و اگرچه افزایش سطح زیرکشت گل محمدی را در استان نداشته ایم، اما احتمالا افزایش حدود ۱۰ درصدی تولید گل محمدی در استان را شاهد خواهیم بود.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه توضیح داد: سال گذشته در روز‌های ۱۳ و ۱۴ فروردین در استان سرمازدگی داشتیم که عملکرد گلستان‌های گل محمدی را در استان تحت تاثیر قرار داد.

وی با بیان اینکه به جز در مناطق گرمسیر استان در بقیه نقاط استان گلستان گل محمدی داریم، گفت: بیشترین گلستان‌های گل محمدی را در شهرستان‌های کرمانشاه و هرسین داریم.

فیض‌قربانی در ادامه با بیان اینکه عمده گل محمدی تولیدی در استان در دو کارخانه گلاب گیری و واحد‌های سنتی گلاب گیری استان به گلاب و اسانس تبدیل می‌شود، افزود: بخشی از گل محمدی هم به صورت غنچه خشک روانه تهران می‌شود که در سال‌های اخیر بازار خوبی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از گل محمدی برداشت شده از گلستان‌های استان در داخل استان به فروش می‌رسد، یادآورشد: بخشی از گل محمدی تولیدی در استان در واحد‌های فرآوری استان به گلاب تولید شده و روانه عراق و کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس می‌شود که ارزش افزوده خوبی برای استان به همراه دارد.

فیض‌قربانی سپس با بیان اینکه سرمایه گذاری در زمینه صنعت تولید عطر و ادکلن می‌تواند برای استان با بازدهی خوبی همراه باشد، ادامه داد: اسانس گل محمدی در داخل کشور فراوری نمی‌شود و همه اسانس تولیدی در واحد‌های فرآوری استان روانه کشور‌های اروپایی می‌شود تا در صنعت عطرسازی مورد استفاده قرار گیرد.

فیض قربانی افزود: برداشت گل محمدی در استان کرمانشاه از یکی، دو روز پیش شروع شده و تا اوایل خرداد ادامه خواهد داشت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه
  • دستگیری ۷ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه (فیلم)