Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اتفاقی که در دقیقه ۴۲ بازی استقلال و نساجی رخ داد، برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران باقی خواهد ماند. در این لحظه، محمد میری‌هافبک دفاعی نساجی در قوس میانه زمین صاحب توپ شد. چند قدم جلو رفت و با یک شلیک بی‌نظیر از فاصله بسیار دور، دروازه استقلال را فروریخت.

احتمالا بینندگان تلویزیونی اگر بالای ۱۰ بار هم صحنه آهسته این گل پخش می‌شد، با چشمانی از حدقه بیرون زده گل را تماشا می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوت بی‌نظیر میری همه را یاد دو صحنه انداخت؛ اول گل کریم باقری به کره‌جنوبی در جام ملت‌های‌۲۰۰۰ لبنان و دوم گل وریا غفوری به استقلال با پیراهن نفت تهران سال‌۹۲ در ورزشگاه تختی تهران. میری درباره حرکت استثنایی خود حرف‌هایی می‌زند.

خیلی گل خوبی زدی.
این زیباترین گل تمام زندگی‌ام بود. آن را تقدیم می‌کنم به هواداران نساجی.

بعد از بازی چقدر با سیدحسین حسینی شوخی شد در فضای مجازی.
من در جریان شوخی‌ها نیستم، ولی چون پست منهافبک دفاعی است بعد از بازی بچه‌ها با من خیلی شوخی می‌کردند. به مسائل حاشیه‌ای کاری ندارم و فقط خدا را شکر می‌کنم که توانستم این گل مهم را برای نساجی بزنم و بازی را نبازیم.

بیشتربخوانید

اظهارات دین‌محمدی درباره گل زیبایی که بازیکن نساجی به ثمر رساند

مصدوم شدی. این مصدومیت تو چقدر جدی است؟
بله، متاسفانه از ناحیه لگن و کمر آسیب دیدم. هنوز وضعیتم به طور قطع مشخص نیست، ولی خودم امید زیادی دارم که در دیدار بعدی برای تیمم بازی کنم. این دیگر بستگی به نظر و البته تلاش پزشکان دارد. امیدوارم نساجی را حتما تا آخر فصل همراهی کنم.

استقلال، چون برای سهمیه می‌جنگد، می‌خواست هر‌طور شده این بازی را ببرد. بازی پرفشاری برای شما بود.
بله. طبیعی هم بود. بازی با استقلال همیشه سخت است، ولی ما می‌توانستیم حتی برنده این بازی باشیم. از فشاری که روی استقلال بود به نفع خودمان استفاده کردیم. موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و حتی می‌توانستیم برنده از زمین بازی خارج شویم. به هر حال کسب یک امتیاز هم برای ما خوب بود و خدا را شکر می‌کنیم.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نساجی مازندران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!

به‌گزارش "ورزش سه"، بازیکنان مشترک زیادی در ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال دیده می‌شود که سابقه بازی برای هر دو تیم را دارند. برخی از آنها حتی سابقه گلزنی به تیم کنونی خود با پیراهن رقیب را هم دارند که در نوع خود جالب است.

یکی از این بازیکنان امیرحسین حسین‌زاده است که در آخرین بازی تراکتور در جام حذفی موفق به گل کردن پنالتی خود نشد و خوش شانس بود که تیمش به مرحله بعد راه پیدا کرد.

جالب است بدانید حسین‌زاده آخرین بازیکنی است که با پیراهن استقلال موفق به گلزنی مقابل تراکتور در تبریز شده است. بازیکن سرعتی قرمزها در دیدار برگشت استقلال و تراکتور در لیگ بیست و یکم موفق به گلزنی مقابل تیم کنونی‌اش در مصافی تک به تک با اخباری شد تا استقلال در نهایت آن دیدار را با نتیجه ۱ بر ۰ پیروز شود و در صدر جدول باقی بماند. مسابقه‌ای که ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شده بود.

بعد از آن آبی‌ها تنها یک بار در تبریز به مصاف تراکتور رفتند که در نهایت تراکتور با نتیجه ۲ بر ۰ برابر شاگردان ساپینتو به برتری رسید. ضمن آنکه آن دیدار نیز در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد