Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احسان خیشوند گفت: ۱۵ راننده تاکسی و مینی‌بوس به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و تهدید سلامت شهروندان با تشکیل پرونده به مرجع قضای معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی احسان خیشوند، رئیس مرکز بهداشت نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: ستاد مقابله با کرونا شهرستان نهاوند تصمیم گرفته است در راستای حفظ سلامت شهروندان با هر صنفی که دستورات بهداشتی را رعایت نکند طبق قانون برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرکز بهداشت نهاوند نیز به‌عنوان یکی از ارکان بازرسی‌ها در شهرستان نهاوند به‌صورت مداوم از همه اصناف و مکان‌های تجمع و هر جا لازم باشد بازرسی می‌کند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند بابیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده است و این بیماری بسیار پیچیده است، افزود: حمل ‌و نقل عمومی به دلیل استفاده تعداد زیادی از شهروندان یکی از مکان‌های انتقال بیماری کرونا است که در این بخش به‌صورت مداوم بازرسی‌ها انجام می‌شود.

خیشوند با بیان اینکه بیشتر این تخلفات توسط رانندگان تاکسی انجام‌شده است، بیان داشت: باهدف جلوگیری از انتشار این ویروس و به دلیل عدم رعایت دستورات بهداشتی ۱۵ راننده تاکسی و مینی‌بوس به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به الزامی بودن استفاده از ماسک، گفت: هر راننده و صنفی که از این قانون سرپیچی کند توسط بازرسان این مرکز شناسایی و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند ادامه داد: برای رانندگان استفاده از ماسک در هنگام رانندگی الزامی است و از مردم نیز برای رعایت دستورات بهداشتی درخواست کمک می‌کنیم.

خیشوند به بازرسی از نانوایی‌ها اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از مراکزی که با سلامت شهروندان مستقیماً در ارتباط هستند نانوایی‌ها هستند که بازرسان این مرکز از نانوایی‌ها سطح شهر و روستا به‌صورت مستمر بازدید می‌کنند.

وی اظهار داشت: نانوایی‌هایی ک پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا را رعایت نکنند به‌موجب قانون جریمه و اعمال قانون می‌شوند و در این بخش نیز تعداد ۱۲ نانوایی متخلف نیز به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند در پایان بابیان اینکه نقش مردم در گزارش تخلفات به این مرکز مهم و اثرگذار است، گفت: بیشتر تخلفات این نانوایی‌ها عدم استفاده از ماسک و پوشش حفاظتی و نداشتن متصدی گرفتن وجه از مردم است چون اسکناس‌ها نیز یکی از عوامل انتقال ویروس کرونا هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دستورات بهداشتی نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد

سازمان بهداشت جهانی از مستند کردن ۴۴۳ حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات بهداشتی غزه خبر داد.

به گزارش مشرق از الجزیره، سازمان بهداشت جهانی طی پیامی در ایکس(توئیتر سابق) اعلام کرد که ۴۴۳ حمله رژیم اشغالگر به تاسیسات بهداشتی و کارکنان حوزه بهداشت را از زمان شروع جنگ غزه، مستند و ثبت کرده است.

این نهاد بین المللی، همچنین از کشته شدن ۷۲۳ نفر و زخمی شدن ۹۲۴ نفر در حملات رژیم صهیونیستی به تاسیسات بهداشتی خبر داد.

براساس این گزارش، در نتیجه حملات رژیم اشغالگر به غزه، ۱۰۱ مرکز درمانی و ۱۰۶ آمبولانس از بین رفته اند.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که ابعاد خسارت های وارده به برخی از تاسیسات بهداشتی و درمانی غزه مثل بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس، هنوز کاملا برای این سازمان روشن نیست.

ارتش رژیم اشغالگر در ماه فوریه، بیمارستان ناصر را محاصره و به آن حمله کرد که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از بیماران و کادر درمان این بیمارستان و ویرانی بخش هایی از این مرکز درمانی شد.

براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، حداقل ۳۰۰ کودک و بیمار کشته شده در حمله صهیونیست ها، در گورهای دسته جمعی کنده شده توسط امدادگران، در بیمارستان ناصر دفن شده اند.

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان