Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بیانیه که در سایت رسمی انصارالله منتشر شد، آمده است که یاغی گری آمریکا و استمرار مداوم در نقض حاکمیت سوریه، رویکردی تهاجمی و رفتار وحشیانه یک نظام جنایتکار است که از همه هنجارها و قوانین بین المللی تخطی می کند.

این جنبش با تأکید بر اینکه گزینه مقاومت مؤثرترین و قدرتمندترین گزینه مقابله با استکبار است، تاکید کرد: نباید به کشورهای متجاوز اجازه نقض حقوق ملت ها و حاکمیت بر سرزمین های آنها را در سوریه یا هر کشور دیگری داد و ما نیز از این روش پیروی می کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه همچنین بر همبستگی مردم یمن و ایستادگی آنها در کنار آزادیخواهان سوریه برای مقابله با پروژه های مخرب آمریکا و اسرائیل تاکید کرد.

شامگاه پنج‌شنبه، دو جنگنده آمریکایی برای یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت ماهان (پرواز تهران - بیروت) در آسمان سوریه ایجاد مزاحمت و این پرواز را مجبور به فرود اضطراری در بیروت کرد.

این هواپیمای مسافربری به شماره ۱۱۵۲ که از تهران به مقصد بیروت در حرکت بود که با مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی مواجه و ناچار به کاهش ناگهانی سرعت و فرود اضطراری در فرودگاه بیروت شد که در اثر این حادثه شماری از مسافران این پرواز مجروح شدند و پس از فرود، به مراکز درمانی انتقال داده شدند

برچسب‌ها یمن جنبش انصارالله ماهان پروندهٔ خبری تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن جنبش انصارالله ماهان یمن جنبش انصارالله ماهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند

تلویزیون اسرائیل گزارش داد یک هواپیمای این رژیم در خاک عربستان فرود آمده و احتمالا چند مقام اسرائیلی به ریاض رفته باشند.
 
به گزارش فارس؛ یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.
 
تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.
 
کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.
 
این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفرهایی در منطقه استفاده کرده‌اند.
 
در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه