Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صمت تهران گفت: در سه ماهه اول امسال به درخواست ٢٠٤ پرونده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسیدگی شده و شرایط برای تثبیت بیش از ١٦ هزار شغل با مصوبات این ستاد فرآهم شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «یداله صادقی» افزود: در این مدت ٢٣ جلسه در قالب کمیته های تخصصی و کارگروه اصلی تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده و تعداد کل مصوبات اخذ شده در این جلسات ٢١٠ عدد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ٨٠ درصد مصوبات اجرایی شده و مابقی در دست اقدام می باشد.

صادقی تصریح کرد: ٤٤ درصد از این مصوبات مربوط به امور مالی و بانکها، ٧ درصد در امور تامین اجتماعی، 6 درصد امور مالیاتی و 43 درصد آن نیز در حوزه امور زیر بنابی و تامین مواد اولیه می باشد.

رئیس سازمان صمت استان تهران گفت: به منظور بررسی مسائل و مشکلات واحد های تولیدی، کشاورزی و خدماتی در سطح استان از ابتدای سال تاکنون در 6 شهرستان قرچک، اسلامشهر، ملارد، شهریار، ری و پیشوا جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده که با هماهنگی استانداری تهران و اعضای کارگروه ستاد تسهیل، مدیران کل ومسئولان دستگاههای اجرایی و خدمات رسان، ٥٦ مصوبه اتخاذ شده است.

صادقی تصریح کرد: این دور از جلسات در سایر شهرستانها با حضور فرمانداران و صاحبان صنایع تشکیل خواهد شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: واحدهای صنعتی صنعت و معدن صنعت تسهیل و رفع موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری

بهنام خسروی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین مشکلات طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسوولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خسروی تصریح کرد: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد