Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ خوشوقت با انتقاد از عدم اجرای مصوبه جابجایی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، نگاه مسئولان به ترافیک را دغدغه مند و مسئولیت پذیر ندانست و گفت: با وجود این حجم خودرو، خیابان‌ها و معابر شهرها تعریض نمی‌شوند و نبود پارکینگ عمومی بر معضل ترافیک افزوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با خبرنگاران گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مرکز استان در حوزه ترافیک مشکلات زیادی دارد، ما در بیشتر جاها با فقر تابلوهای راهنمایی و رانندگی و خط کشی معابر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مواجه هستیم.

سرهنگ خوشوقت بیان کرد:  رسانه‌ها همیشه یار و یاور ما بوده است و در پیشبرد اهداف پلیس، کمک کار است و نقش مهمی دارد.

وی در خصوص طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اشاره به توقیف 145 خودروی متخلف گفت: تا پایان تابستان این طرح اجرا می‌شود و با خودروهایی که تخلفاتی از قبیل سرعت‌ غیرمجاز و  حرکات خطرناک دارند، برخورد قانونی می‌شود.

سرهنگ خوشوقت نگاه مسئولان به ترافیک را دغدغه مند و مسئولیت پذیر نداست و گفت: همه امکانات، مراکز درمانی و خدماتی، کلینیک‌ها، مطب‌ها در یک خیابان و نقطه هستند. ما مصوب کردیم که بیمارستان شهید بهشتی یاسوج جابجا شود اما نمی دانیم چرا این مصوبه اجرا نشده است.

وی با بیان اینکه امسال  4 هزار خودرو به تعداد خودروهای استان اضافه شده است گفت: با وجود این حجم خودرو، خیابان‌ها و معابر شهرها تعریض نمی‌شوند و نبود پارکینگ عمومی بر معضل ترافیک افزوده است، وقتی پارکینگ عمومی و زیرساخت‌های ترافیکی نباشد، توقف خودروها به شکل دوبله و گاهاً سوبله وجود دارد. و وقتی پارک عمومی و زیرساخت‌های مناسب نباشد که مردم استفاده کنند، قاعدتاً خودروها هم توقف می‌کنند و پلیس که نمی‌تواند همه خودروها را اعمال قانون کند چرا که ما هم امکانات و نیروهای لازم را نداریم.

سرهنگ خوشوقت در ادامه افزود: در حوزه مهندسی ترافیک مشکلات زیادی داریم، هر ساله بر تعداد خودروها چیزی حدود  ۴ هزار خودرو افزوده می شود که باید در همین زمینه خیابان ها تعریض شود.   وی گفت: عدم تعریض خیابان ها، نبود پارکینگ، توقف و سد معبر  از جمله مشکلات در حوزه ترافیک  است.   رئیس پلیس راهور استان افزود: توقف های دوبله در معابر عمومی سبب سد معبر می شود، این موضوع در خیابان فردوسی سبب تردد پراکنده عابران پیاده در سطح معابر شده، و نبود جایگاه های مشخص برای عبور آنها، عدم استقبال از حمل و نقل عمومی، از جمله مشکلات و عوامل ایجاد ترافیک در سطح شهر یاسوج است.    سرهنگ خوشوقت گفت: نبود خط ویژه اتوبوس، مشکلات در‌چراغ های راهنمایی و رانندگی، که  پیگیری ها برای چراغ های قدیمی و دچار انجام شده است و باید توسط مهندسان و کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد . رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی  کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از فقیر ترین مراکز استان در کشور هستیم که سیستم پایش تصویری، خط کشی خیابان ها، وجود ندارد پیگیری ها در گچساران که ۳ میلیارد تومان بود برای سیستم پایست تصویری انجام شد  اما دنبال نکردند که در شرایط حاضر ۸ میلیارد تومان سیسم پایش تصویری قیمت دارد و  به نتیجه ای نرسیده است. وی در خصوص سرعت های مجاز در شهر یاسوج گفت: در ماده ۱۲۶ آیین نامه دو سرعت مطمئن و مجاز داریم، راننده ها وظیفه دارند در معابر حداکثر سرعت۳۰ کیلومتر و در شهر ها و مکان هایی که تابلو ندارد ۶۰ کیلومتر رانندگی کنند.   در این نشست سرهنگ خوشوقت در خصوص ترافیک میدان هفت تیر تا میدان شهداء گفت: میدان هفت تیر تا میدان شهدا دارای بار ترافیک سنگین است که  باید یک طرفه شود و از طرفی  اگر قرار بر یک طرفه شدن است مسیر برگشت را باید پیش بینی کرد.   سرهنگ خوشوقت در رابطه با جاده دسترسی به بیمارستان امام سجاد(ع) در مجاورت هتل ازادی گفت: جاده دسترسی اورژانسی حاشیه هتل آزادی به مکای برای تجمع تبدیل شده است، که با برنامه هایی سعی داریم این موضوع اصلاح شود.   وی در خصوص مشکلات پل سوم بشار گفت: در خصوص تاریکی این پل با اداره برق است هماهنگی هایی صورت گرفت که  تصادفات زیادی دارد هر چند از ظرفیت کارشناسان استفاده می کنیم و دستگاه های که مقصر هستند شناسایی و این موضوع پیگیری می شود.   سرهنگ خوشوقت در خصوص مراکز تعویض پلاک گفت:  خط تعویض پلاک جدید طراحی شده که می تواند کمک فراوانی به متقاضیان تعویض پلاک خودرو کند از طرفی شهروندان از اصالت خودرو و رنگ  و مشکلات آنها اطمینان حاصل پیدا کنند، کسانی که خرید فروش می شود تقاضا داریم تعویض پلاک را انجام دهند   خوشوقت در خصوص مهمترین تخلفات شهر یاسوج افزود: تخلفات ساکن مانند ایستادن در صف ایستگاه‌ها، پارک‌های دوبل از جمله بیشترین تخلفات بوده که مربوط به بخشی از رفتار ها غلط و همچنین نبود پارکینگ است.   وی در خصوص مشکلات چراغ های راهنمایی و رانندگی گفت: چراغ های راهنمایی و رانندگی بروز نیستند و نیاز به گروه کارشناس متبحر داد این چراغ ها مورد تایید پلیس نیست.   خوشوقت افزود: پلیس طرح امنیت اخلاقی را دنبال می کند و خودروهایی که حجاب در آنها رعایت نمی شود شکایت از آنها در سیستم ها ثبت شده است.   وی در خصوص بیشترین تصادفات شهری گفت: 70 در صد تصادفات مربوط به  عابران پیاده و حواشی شهر مانند بلوارهای  شهید هرمز پور و بلوار رجا و بلوار ولی عصر عج شهر گچساران است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی سرهنگ خوشوقت نبود پارکینگ تعویض پلاک خیابان ها چراغ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امام جمعه یاسوج از شراب‌خواری پزشکان در شیراز

امام جمعه یاسوج از عادی انگاری برپایی مجلس گناه ابراز نگرانی کرد و گفت: با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تاکید بر اینکه شرب خمر از گناهان بزرگ بوده و باید از آن دوری کرد، اظهار داشت: این زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنید، و در این خصوص باید برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن عواقب دینی و شرعی شرب و خمر افزود: در جامعه اسلامی شراب خواری حرام بوده و فرمان خداوند بر این است که در خصوص این مجالس باید تذکر و جلوگیری شود.

حسینی با بیان اینکه کسانی که با خداوند مخالفت می‌کنند کیفری سخت در انتظار آن‌ها بوده و رعایت تقوی و دوری از گناه ضرورت دارد، ابراز کرد: وجود امام ضرورتی برای جامعه بوده و اگر امام نباشد نظام تکوین و تشریع از بین خواهد رفت و بدون شک بر زندگی اثر دارد.

وی خاطرنشان کرد: وجود امام برای نظام آفرینش حجت بوده و در کنار قران وجود امام برای هدایت و رفع مسائل لازم و ضروری است.

حسینی با اشاره به اینکه امام جعفر صادق (ع)انقلاب بزرگی در مذهب ایجاد و اساتید زیادی برای ترویج دین تربیت کردند، با برشمردن خصوصیات امام ابراز داشت: خداست که تاج امامت را بر سر شخص می‌گذارد چرا که امام از خطاها مبرا و مافوق تصورات انسان‌ها است.

وی خصلت دیگر امامان را علم لدنی عنوان کرد و گفت: علم امام متصل به علم الهی است و همه عالم زیر نظر اوست و باید به حجت خداوند ایمان داشته باشیم.

 حسینی با تبریک روز ماما و روز جهانی هلال احمر بیان کرد: امدادگران در لحظات سخت در کنار مردم هستند و از زحمات آنها تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • انتقاد امام جمعه یاسوج از شراب‌خواری پزشکان در شیراز
  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • فقیرترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴