Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- صندوق پژوهش و نوآوری پارک علم و فناوری همدان روز شنبه درآیینی با حضورسورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان راه‌اندازی شد.

به گزارش قدس آنلاین محمدحسن مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان درآیین افتتاح صندوق پژوهش ونوآوری اظهار کرد: حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌اندازی این صندوق درنظر گرفته شده است که تسهیلاتی با سود چهاردرصد دراختیار پژوهشگران، فناوران وشرکت‌های دانش‌بنیان قرارمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با اشاره به اینکه مجوزاین صندوق به تازگی صادرشده است، افزود: این صندوق هشت سهامدار دارد وبراساس توافق صورت گرفته سهامداران تاکنون پنج میلیارد تومان اعتباراولیه برای این صندوق واریزکرده‌اند.

وی ادامه داد: درکنار راه اندازی این صندوق، توسعه صادرات واستفاده ازظرفیت شتاب‌دهنده ازمهمترین اولویت های پارک علم و فناوری همدان است.

رئیس پارک علم و فناوری همدان درآیین افتتاح صندوق پژوهش ونوآوری اضافه کرد: دربخش شتاب دهنده‌های تقاضا محور با چند شرکت معتبر کشوری مذاکراتی شده تا تولیدات خود را به همدان انتقال دهند و واحدهای فناور مرتبط با آن در این استان تقویت شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صندوق پژوهش و فناوری همدان پارک علم و فناوری همدان صندوق پژوهش راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از پارک علم و فناوری گفت: اقتصاد دولتی؛ اقتصادی پویا و موفق نیست، اقتصاد؛ باید بر پایه مشارکت مردمی شکل بگیرد، موانع موجود در این زمینه اطلاع‌رسانی شود و مسئولان مربوطه بیشتر پیگیر باشند.

در پارک علم و فناوری باید محصولات تجاری‌سازی گردد و سرمایه‌گذاری برای تولید انبوه انجام و سپس از مجموعه پارک علم و فناوری خارج شود.

نوآوری و خلاقیت در مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار مهم است این شرکت‌ها تأثیر مهمی در زمینه اقتصادی و تولید ثروت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود