Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از تمدید تعطیلی یک هفته‌ای برخی صنوف پر تردد و پر ریسک به دلیل موج دوم شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: تعطیلی این صنوف از امروز پنجم مرداد ماه آغاز شده است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "نادر مرادی" با اشاره به مصوبه جدید ستاد مقابله با بیماری کرونای استان تهران، اظهار داشت: به علت افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و آغاز موج دوم این ویروس، به مدت یک هفته دیگر کلیه آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالار‌های پذیرایی و چایخانه ها، سینماها، مراکز فرهنگی و هنری اعم از کتابخانه‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کلیه مراسم عروسی، ترحیم و همایش‌ها که باعث شیوع ویروس کرونا می‌شوند نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
معاون نظارت بر اماکن عمومی با اشاره به اینکه این موارد طی جلسه به روسای اتحادیه‌های مربوط ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد: تعطیلی این صنوف پر ریسک از امروز پنجم مرداد آغاز و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.
سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران طبق برنامه ریزی‌های اندیشیده شده بازدید‌های غیر مترقبه از صنوف‌های پر ریسک خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف، برابر دستور قضائی واحد‌های صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آرایشگاه سالن زیبایی تالار پذیرایی باشگاه بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود. 

وی افزود: فعلا عرضه خودروهای برقی در همان سامانه قبلی خودروهای وارداتی انجام می‌شود.

به گفته وی به زودی سامانه‌ای در زمینه عرضه خودروهای وارداتی راه‌اندازی خواهد شد. 

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل