Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز از آغاز ثبت‌نام و پذیرش بدون آزمون دانشجو در 60 رشته تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته این واحد دانشگاهی خبر داد.

سیدمحمدرضا رئیس‌السادات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در نی‌ریز درباره آغاز ثبت‌نام و پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز اظهار کرد: در 60 رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ثبت‌نام و پذیرش بدون آزمون دانشجو در این واحد دانشگاهی آغاز شده و برای رفاه حال متقاضیان در  شرایط حساس کرونایی به‌صورت تلفنی نیز از متقاضیان ثبت‌نام اولیه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام شماره تماس‌های 09177328976 و 07153828172 به‌عنوان شماره تماس‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز برای ثبت‌نام افزود: دانشجویان ترم آخر کاردانی نیز می‌توانند برای ثبت‌نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته اقدام و دارندگان مدرک دیپلم در هر رشته‌ای می‌توانند در رشته تربیت‌بدنی ثبت‌نام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با اشاره به این موضوع که تمهیدات لازم به‌منظور ثبت‌نام از متقاضیان ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی  انجام شده است، گفت: همه داوطلبان به تحصیل در این واحد دانشگاهی می‌توانند شهریه خود را به‌صورت اقساطی پرداخت کنند و  به همه  دانشجویان، وام قرض‌الحسنه بلندمدت از سوی دانشگاه و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با امتیاز پرداخت اقساط بعد از فارغ‌التحصیلی اعطا می‌شود.

رئیس‌السادات خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با گذشت بیش از 31 سال از تأسیس آن در بسیاری از رشته‌ها ازجمله رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی برق، آموزش و پرورش ابتدایی، حقوق، مدیریت بازرگانی، مدیریت مالی، حسابداری، شیمی، کامپیوتر، علوم اجتماعی، مطالعات خانواده، الکتروتکنیک، تأسیسات، ساخت و تولید، مکانیک خودرو، علوم قضائی، معدن، معماری، فرآوری سنگ، زبان و ادبیات فارسی و علوم قرآن و حدیث در سطح استانی به‌عنوان قطب و برند به حساب می‌آید.

وی اضافه کرد:‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز دارای هیئت علمی توانمند و باتجربه و کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌هایی با امکانات و تجهیزات بسیار مدرن است که این امکان را به دانشجویان می‌دهد، دروس عملی خود را با خیالی آسوده و بدون دغدغه پشت سر گذاشته و کسب مهارت کنند.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: پذیرش دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی نی ریز دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز واحد دانشگاهی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود حق بجانب عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد واحد قوچان اضافه‌شده است، اظهار کرد: مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیا در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در سطح دانشگاه آزاد کشور و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری رشته‌های جدید این دانشگاه به‌حساب می‌آیند و از مهرماه ۱۴۰۳ هر دو رشته دانشجو می‌پذیرند.

رئیس دانشگاه آزاد قوچان ادامه داد: این دانشگاه به‌عنوان اولین واحد دانشگاهی از مجموعه دانشگاه‌های آزاد در سال ۱۴۰۰ میزبان نخستین نشست تخصصی اینترنت اشیا با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بوده است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی رشته مهندسی اینترنت اشیا می‌تواند زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم بوده و موجب شود دانشگاه‌های کشور دوشادوش سایر کشورهای توسعه‌یافته حرکت کند.

کد خبر 6088176

دیگر خبرها

  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد