Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری مامور شهرداری با یک میوه فروش واکنش نشان داد.

مسعود خوبانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این مغازه دار میوه فروش با گذاشتن میوه های خود در پیاده رو و ایجاد سد معبر پس از چند بار تذکر ماموران اجرائیات شهرداری و اقدامی جهت رفع سد معبر انجام نداد که در آخرین بار با ماموران اجرائیات شهرداری درگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: حرکت تند مامور شهرداری درست نبود اما اصل کار و برخورد با سد معبر که با هماهنگی دستگاه قضایی و همراهی رابط قضایی صورت گرفته درست و قانونی بود.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج عنوان کرد: تجاوز به معبر و پیاده رو و ایجاد سد معبر در سطح شهر یاسوج به بحران تبدیل شده که طبق قانون تلف است.

گفتنی است که طی دو روز گذشته کلیپی در بین کاربران فضای مجازی منتشر شده که در آن افرادی در مغازه عرضه میوه در حال درگیری با صاحب مغازه و ریختن میوه های مغازه هستند که گفته شده عوامل مرکز اجرائیات شهرداری یاسوج با فروشنده درگیر شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد شهرداري یاسوج شوراي شهر شهر یاسوج سد معبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند علاوه‌بر درون زمین در خارج از آن هم همیشه با استایل‌های قابل توجهش و پست و استوری‌های در فضای مجازی توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرده است.

در یکی از تصاویری که در گذشته در فضای مجازی از او وایرال شده بود و مدتی هم با این استایل در تمرینات حاضر شد، او موهایش را کاملا بلند کرده بود و آنها را با کش مو نمی‌‌بست که واکنش‌هایی جالب از هواداران را به دنبال داشت.

حالا او برای چهره جدیدش از هواداران نظر خواسته است. در استوری جدیدی که ستاره منچستر سیتی منتشر کرده، او برای خود سیبیل مصنوعی گذاشته و با متنی در زیر عکسش از هواداران خواسته:«نظرتان درباره استایل جدیدم چیست؟ آن را انتخاب کنم؟»

این تصویر از هالند هم با واکنش مثبت هواداران در فضای مجازی مواجه شده است. آنها در شبکه‌های اجتماعی از ستاره نروژی خواسته‌اند در صورت قهرمانی منچستر سیتی در لیگ برتر با این استایل در جشن قهرمانی حاضر شود و تماشاگران و هم‌تیمی‌هایش را سورپرایز کند.

دیگر خبرها

  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر