Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دبستان سبز دخترانه سمای لاهیجان گفت:‌ بر اساس اعلام مدیریت امور پژوهشی سمای کشور این مدرسه موفق به کسب رتبه برتر مدارس پژوهشی شد.

فاطمه توشه‌جو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در لاهیجان درباره برتری مدرسه سمای سبز لاهیجان میان مدارس پژوهشی کشور اظهار کرد:‌ این مدرسه موفق شد در میان مدارس سما بر اساس اعلام مدیریت امور پژوهشی سمای کشور رتبه برتر پژوهشی را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با اشاره به فعالیت‌های علمی مدرسه سمای سبز لاهیجان عنوان کرد: کسب عنوان کشوری در عرصه پژوهشی، شرکت در جشنواره جابر بن حیان، برگزاری مسابقات و نمایشگاه‌های علمی مختلف، برگزاری کارگاه‌های مختلف نجوم و رباتیک و برگزاری آزمایشگاه‌های شیمی، فیزیک و زیست‌شناسی و اجرای طرح‌های علمی مختلف از مهم‌ترین فعالیت‌هایی بود که این مدرسه را به‌عنوان مدرسه پژوهشی برتر کشور انتخاب کرد.

مدیر دبستان سبز دخترانه سمای لاهیجان با اشاره به عملکرد مطلوب مدرسه سبز سما گفت: این مدرسه در ششمین جشنواره علمی پژوهشی و فناوری (فرهیختگان) دانشگاه آزاد نیز به‌عنوان مدرسه برتر و نخست شناخته شد.بدون شک این موفقیت نتیجه تلاش تیمی همه عوامل آموزشی مدرسه و همکاری آنان با رابطان پژوهشی بوده است.»

توشه‌جو با بیان اینکه دانش‌آموزان دبستان سبز دخترانه سمای لاهیجان برای هدفی همگام شدند و نقش زیبا آفریدند،‌ عنوان کرد: «دانش‌آموزان این مدرسه در مسابقات فرهنگی و هنری استان در رشته نقاشی همگانی رتبه برتر را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مدرسه سما سبز رتبه برگزیده مسابقات نقاشی همگانی را در مرحله استانی به خود اختصاص دادند، مطرح کرد: این دانش‌آموزان که از پایه چهارم به‌طور تیمی در مسابقه شرکت کرده بودند، موفق به کسب رتبه برتر استانی در رشته نقاشی همگانی شدند.19 نفر از دانش‌آموزان که در بخش نقاشی همگانی فعالیت چشم‌گیری داشتند، مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.

مدیر دبستان سبز دخترانه سمای لاهیجان خاطرنشان کرد: هنر دست این دانش‌آموزان در مدرسه نصب شد که با استقبال خوبی همراه بود و موجب تحسین بازدیدکنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: مسابقات فرهنگی مدارس پژوهشی نقاشی همگانی دانش آموزان رتبه برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما

فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اعلام رونمایی ازهشت کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان دبستان دخترانه سمای عالیشهر اظهار کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی از یک سو و پژوهش و نوشتن از سوی دیگر، به آگاهی‌بخشی و توانمندسازی بیشتر نسل آینده که دانش‌آموزان امروز و آینده‌سازان کشور هستند، کمک بسیاری خواهد کرد؛ چراکه راه سازندگی، پیشرفت و بالندگی کشور در گروه دانش‌افزایی، اندیشه‌ورزی و نگه‌داشت آن است.

وی اضافه کرد: از دانش‌آموزان پژوهشگر پشتیبانی خواهیم کرد و در راستای چاپ و انتشار داستان‌های آنان با کمک معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی و والدین اقدامات لازم را انجام خواهد داد. 

به گزارش انا، در آیین گرامیداشت هفته معلم از کتاب‌های آرزوی نیلوفر، ماجراجویی در جنگل، پروانه کوچولوی تنها، دختر دریا، دریاچه نقره‌ای، سفر به فضا، در آرزوی دیدن دریا و کتاب در جستجوی مادر که توسط دانش‌آموزان پایه سوم تا ششم دبستان دخترانه و به کمک آموزگاران این آموزشگاه نوشته و طراحی شده بود رونمایی و از دانش‌آموزان این آموزشگاه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رویدادهای مشترک منطقه ۱۰ اصفهان با مدارس حصه
  • آغاز ثبت‌نام بیش از ‌۱۹ هزار کلاس اولی‌ در زنجان
  • ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در ستاد پروژه کلان‌مهر/ نقشه‌ راه سند تحول بنیادین به‌زودی به مدارس ابلاغ می‌شود
  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد