Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران گفت: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم به ۷۵ درصد رسیده است که نتیجه این امر در حدود دو هفته آینده مشخص خواهد شد. 

به گزارش جماران، احمد حسین‌زادگان در حاشیه ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ویدیو کنفرانسی با مشارکت استانداران سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به به برخی درخواست ها مبنی بر تعطیلی و بستن محورهای مواصلاتی مازندران به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در این زمینه، ستاد استانی بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم می‌گیرد و با توجه به اینکه همزیستی با این ویروس در کل جهان اجرا می شود، نمی توان با تعطیلی، معیشت و اقتصاد را به خطر انداخت اما ضرورت دارد که مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از شیوع این ویروس جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افزایش همراهی مردم در استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی قدردانی کرد و گفت: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم به ۷۵ درصد رسیده است که نتیجه این امر در حدود دو هفته آینده مشخص خواهد شد. 

حسین‌زادگان، مطب‌ها و پاساژها را از مکان های چالش برانگیز در شیوع ویروس کرونا برشمرد و تصریح کرد: اگر فعالان این دو قشر در رعایت پروتکل‌های بهداشتی دقت بیشتری نداشته باشند، احتمال اعمال محدودیت وجود خواهد داشت.

استاندار مازندران در خصوص وضعیت این بیماری در آمل نیز گفت: کمبودهای تخت و دستگاه های اکسیژن ساز در مراکز درمانی آمل برطرف شده اما نمی توان تنها مسافران را مقصر اصلی افزایش بیماری دانست چون حجم مسافران شهرستان های غرب استان بیشتر از آمل است.

به گفته وی، تردد به ییلاقات، بازارهای پررونق، کارخانجات فعالتر و صمیمی‌تر بودن مردم این شهرستان که باعث افزایش مراودات اجتماعی می‌شود دلایل افزایش بیماران در این شهرستان است که با رعایت پروتکل های بهداشتی حتما شاهد بهبود وضعیت آمل خواهیم بود. 

حسین زادگان به نظارت و رصد روزانه ستاد استانی مقابله با کرونا در شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: سه دستگاه جدید اکسیژن ساز با اعتبار ۶۸ میلیارد تومان و ۱۷۰ تخت از امکانات جدید مراکز درمانی آمل است. 

استاندار مازندران تاثیر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی را در آگاه سازی مردم مهم برشمرد و تصریح کرد: رسانه ها همچنان با هشدار و آگاه سازی مردم مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی با شیوع بیشتر ویروس کرونا مقابله کنند.

اخبار مرتبط بستری شدن 312 بیمار مشکوک به کرونا در مازندران تمامی پروازهای فرودگاه نوشهر لغو شد یک هزار نفر از کادر درمان مازندران به کرونا مبتلا شدند بستری شدن 15 کودک مبتلا به کرونا در بابل 60 درصد شهرهای مازندران در وضعیت قرمز هستند

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کرونا مازندران وضعیت قرمز رعایت پروتکل های بهداشتی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رعایت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان

ایسنا/سمنان سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره به کاهش پرشدگی سد دامغان در مقایسه با سال قبل، گفت: میزان پرشدگی این منبع مهم آبی ۶۱ درصد است.

حمید احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: میزان پرشدگی این سد در سال آبی گذشته ۷۱ درصد بود و اکنون ۱۰ درصد با آن میزان فاصله دارد. 

وی با اشاره به بارش‌های چند هفته اخیر در استان، بیان کرد: این بارندگی‌ها منجر به افزایش سه درصدی شاخص پرشدگی سد شهید شاهچراغی دامغان شد. میزان پرشدگی سد دامغان تا هفته اول فروردین ماه ۵۸ درصد بود که با بارش‌های خوب اخیر، این میزان از مرز ۶۱ درصد عبور کرده است. 

احسانی با اشاره به کاهش درصد پر شدن این سد، ادامه داد: سال گذشته میزان پر شدن مخزن این سد از ۱۱.۶۸ میلیون مترمکعب در سال آبی گذشته به حدودا ۱۰.۲میلیون مترمکعب در ۱۰ اردیبهشت ماه امسال رسید.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان افزود: تراز نرمال سد شهید شاهچراغی شهرستان دامغان ۱۶.۵ میلیون مترمکعب است. 

وی از سد دامغان به‌عنوان مهمترین منبع آبی در شهرستان دامغان نام برد و بیان کرد: امید می‌رود با بارش‌های بهاری شاهد افزایش حجم آب پشت سد باشیم. 

او یادآوری کرد: میزان ورودی لحظه‌ای ناشی از سیلاب‌های اخیر به این سد براساس آخرین آمارها ۶۹۵ لیتر بر ثانیه و خروجی لحظه‌ای آن نیز ۳۸۲ لیتر بر ثانیه بوده است. میزان ورودی لحظه‌ای سد در سال آبی گذشته ۳۴۷ و خروجی آن در سال آبی قبل ۵۶۷ لیتر برثانیه بوده است. 

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره به کمبود منابع آبی و کاهش بارندگی‌های ناشی از گرم شدن زمین خواستار مدیریت و مصرف بهینه‌تر آب در بخش‌های شرب، کشاورزی و صنعتی شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است