Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@13:11:30 GMT

فارس/ دستگیری دختر قاتل در جهرم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۲۵۳۱

آفتاب‌‌نیوز :

 سرهنگ کاووس محمدی در تشریح این خبر گفت: هفته گذشته در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ جهرم، خبر فقدانی پسر جوانی به مأموران گزارش شد.

به گزارش معاونت اجتماعی انتظامی فارس، او ادامه داد: مأموران بلافاصله موضوع پیدایش فرد را در دستور کار قرار داده و با اقدامات فنی و تخصصی توانستند دختر ۲۰ ساله‌ای که اهل یکی از روستاهای شهرستان جهرم بود و در آخرین لحظات با فرد مورد نظر در ارتباط تلفنی بوده را شناسایی و تحت نظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: فرد دستگیرشده در مواجه با اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشود و گفت مدتی قبل با پسری جوان آشنا شدم. و برای صحبت بر سر موضوعی با هم به اطراف شهرستان لارستان سفر کردیم.

او افزود: دختر جوان در تحقیقات فنی اقرار کرد بر اثر شدت اختلافات با یکدیگر درگیر شدیم و ناگهان به علت عدم کنترل خشم او را به درون چاهی که در کنارمان بود، انداختم.

سرهنگ محمدی اظهار کرد: با توجه به اینکه محل وقوع جرم در منطقه جویم از توابع شهرستان لارستان بود بلافاصله مأموران به همراه سایر عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند و موفق به بیرون آوردن جسد پسر جوان از چاه شدند.

این مقام انتظامی گفت: جسد متوفی به پزشکی قانونی انتقال و پرونده به همراه متهمه تحویل مراجع قضائی گردید.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاتل قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان