Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان دربازدیدانجام گرفته ازمحورهای مختلف این شهرستان به همراه معاون امورعمرانی استانداری وفرماندار هریس بااعلام این خبرافزود:درحال حاضر97 درصد ازمردم این شهرستان ازلحاظ زیرساختهای مواصلاتی به راه دسترسی دارندودرسال گذشته نیزبیش از60 کیلومترآسفالت ریزی دراین شهرستان اجراشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورجعلی علیزاده گفت: آسفالت ریزی محورهریس به مشکین شهر در آینده نزدیک آغازخواهدشد.

وی افزود: محور هریس به مشکین شهر حدود ۲۰ کیلومتر درسال ۹۸ آسفالت ریزی شده و بقیه نیز دردست اجراست و در صورت اتمام زیرسازی ورودی این شهر از طرف تبریز توسط شهرداری نسبت به آسفالت‌ریزی ورودی شهر نیز اقدام خواهد شد.

فرماندار هریس هم بر تکمیل و اتمام نواقص جاده گردشگری هریس به مشکین شهر و تعریض پل آخمرلو تاکید کرد و افزود: در صورت تامین اعتبار برای راههای روستایی قلعه لر، استیار، چنذق، خلج، احمداباد، محمودآباد و روستای نهند ، گوی درق ،قره درق، جاده کردکندی به بخشایش و راههای مواصلاتی بین شهری در فصل کاری امسال نسبت به آسفالت ریزی و روکش آسفالت اقدام خواهدشد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: آسفالت ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در بزرگراه های استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینک اعتبار هزینه شده برای نصب این تعداد نیوجرسی ۷۵۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: در حال حاضر نصب ۲۵۷ کیلومتر نیوجرسی دیگر نیز با هدف ایمن سازی راه ها در استان نیاز است.

دست نشان با اشاره به اینکه ۴۲۴ کیلومتر طول بزرگراه و ۳۵ کیلومتر طول آزادراه های استان آذربایجان غربی است؛ اظهار کرد: در یک سال گذشته ۷ نقطه پر تصادف و حادثه خیز آزادراهی و ۳ نقطه بزرگ راهی  و ۲ نقطه نیز در راه های اصلی استان رفع خطر یا آشکار سازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای رفع و یا آشکار سازی ۱۲ نقطه حادثه خیز و پرتصادف استان طی سال گذشته در مجموع   ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: نصب نیوجرسی در سطح راه های استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای به صورت مستمر انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران