Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلافاصله پس از تساوی خانگی استقلال مقابل نساجی که به نوعی حکم باخت را داشت، انتقاد‌ها از فرهاد مجیدی در فضای مجازی آغاز شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هواداران استقلال از ۴، ۵ بازیکن این تیم هم انتقاد کردند که عمدتاً انتقادات درستی به نظر می‌رسید. قبل از بازی بعضی از هواداران پرسپولیس می‌گفتند فکری قطعاً به استقلال می‌بازد! اما در میدان عمل ثابت شد که این حرف‌ها تهمتی بیش نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقاً نساجی یک گل قشنگ زد و در نیمه دوم مستحق پیروزی بود. از طرفی استقلال در نیمه اول بد کار نکرد، ولی از فوتبال نیمه دوم این تیم نمی‌توان دفاع کرد.

مربی خارجی می‌خواهند
بلافاصله بعد از بازی هواداران استقلال در فضای مجازی از کادر فنی و بازیکنان تیم‌شان انتقاد کرده و خواستار حضور یک مربی خارجی شدند. از حسینی و مدافعان هم خیلی انتقاد شد و حتی هواداران خطاب به سعادتمند نوشتند وقتی بابت برد مقابل صنعت نفت پاداش می‌دهید بابت تساوی خانگی با نساجی هم بازیکنان را جریمه کنید… خلاصه صدای «حیا کن، رها کن» و «پیرهن استقلال بابا غیرت داره» به جای سکو‌ها این‌بار از فضای مجازی شنیده شد، اما سعادتمند تا دیشب واکنش خاصی به این اعتراضات نشان نداده بود.

فعلاً حمایت می‌شود
… اما آیا مجیدی در صورت ناکامی در بازی‌های آتی فصل آینده روی نیمکت استقلال نخواهد بود؟ جواب این سؤال حداقل تا امروز خیلی مشخص نیست و همان طور که قبلاً اشاره شد این موضوع بستگی بسیار زیادی به نتایج دو بازی مستقیم استقلال و سپاهان در لیگ و جام حذفی دارد. آنچه مسلم است مجیدی فعلاً حمایت می‌شود و با قدرت هم حمایت می‌شود، اما ساده‌انگارانه است که اگر تصور کنیم او مثلاً به قلعه‌نویی ببازد و از جام حذفی هم کنار برود و فصل آینده دوباره روی نیمکت استقلال باشد. فصلی که قرار است از اواسط مهرماه ۹۹ آغاز شود.
اُفت اسمی‌ها
آنچه از تیم فرهاد مجیدی در این چند هفته دیدیم عملکردی پرفراز و نشیب است. آن‌ها یک روز خوبند و یک روز بد، اما روند کار خیلی امیدوارکننده نیست و مهمتر اینکه چند ستاره اسمی استقلال مثل قایدی، وریا، علی کریمی، فرشید اسماعیلی و… آشکارا نسبت به زمان استراماچونی افت کرده‌اند! آیا تیم پرستاره استقلال با سرمربی‌اش که خود زمانی ستاره بود، از این بحران خارج می‌شود؟ شاید استقلالی‌ها و مجیدی باید خوشحال باشند که دو بار با سپاهان بازی دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

به گزارش ایسنا، مهدی هاشمی‌نسب پس از بازی با ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی 2 بر یک استقلال به پایان رسید، اظهارکرد: از هواداران تیم‌مان به خاطر شکل بازی‌مان در نیمه اول عذرخواهی می‌کنم.  شرمنده آن‌ها هستیم. درباره نیمه اول حرفی نداریم و استقلال نبودیم.

او گفت: ولی در نیمه دوم با صحبتی که بین دو نیمه داشتیم بازیکنان‌مان به خودشان آمدند و متوجه شدند در چه جایگاهی هستند. اتفاقی پیش از بازی افتاد و یک هوادار صحبتی داشت و فکر می‌کنم بازیکنان‌مان آن را خیلی زود فراموش کردند اما در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم.  در لحظه‌ای گل زدیم که فکر می‌کنم برخی حرف‌ها متعلق به بخش خلوت آدم‌ها است که من دوست ندارم درباره آن صحبت کنم اما اتفاق‌هایی می‌افتد که آدم دوست دارد درباره آن‌ها صحبت کند.  بازیکنی که تماشاگران ما را تحریک می‌کند و در بازی نیم فصل اول پس از گل مقابل هواداران ما شادی می‌کند، در آزادی هم مقابل هواداران ما هم شادی کنید و ابایی نداریم زیرا به قدرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و مطمئن هستیم به بازی بر می‌گردیم.

او ادامه داد: قبلا هم گفته بودم این تیم برای ما قهرمان لیگ است، چه با جام و چه بدون جام. کسانی که از ارباب‌های خود خط می‌گیرند، باید بدانند ما به دنبال این نیستیم که بازیکن حریف توان نگذارد چون قبلا استقلالی بوده‌اند اما این توقع را داریم که حداقل شرافتمندانه بازی کنند و با خط و بازی‌هایی که ما فوتبالی‌ها بلدیم، بیست دقیقه از تایم بازی را به وقت کشی نگذرانند.

هاشمی نسب گفت: آقایان ما هم این بازی‌ها و بازی‌هایی که با رمز و رموز به بازیکنان خود انتقال می‌دهید، بلدیم. خوشبختانه بردیم.  به موقع هم شفاف صحبت می‌کنیم و من ابایی ندارم. بدون هیچ صحبتی ما را محروم  و ۵۰ میلیون تومان جریمه می‌کنند. البته هزار میلیارد دیگر هم من را جریمه کنند، ابایی ندارم.  

او عنوان کرد: نه پنجاه میلیون و نه هزار میلیارد بلکه تا آن بالایی یعنی خدا نخواهد برگی از درخت نمی‌افتد. این‌ها در خلوت من است. سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سوال که نگران نیستید بابت اظهاراتتان به کمیته انضباطی فراخوانده شوید، گفت: مگر من چه گفتم و مگر افترا زدم؟

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احضار و محرومیت احتمالی برای بازیکن استقلال
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • عارف غلامی و عجیب‌ترین اولتراهای فوتبال!
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است