Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@16:11:15 GMT

جزییات برنامه‌های شهرداری برای عید قربان

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۲۸۷۰

جزییات برنامه‌های شهرداری برای عید قربان

به گزارش اقتصاد آنلاین، محسن فتاحی با اعلام این خبر درباره پویش «قربانی در قربان، اطعام در غدیر» گفت: به مناسبت عید قربان شهرداری تهران در نظر دارد طی هماهنگی با ۱۱۰ مسجد، نذورات قربانی شهروندان را به هر شکلی که آنها ارائه می کنند چه دام زنده چه گوشت قربانی و چه مبلغ برای قربانی، دریافت و با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) بین نیازمندان تقسیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اگر شهروندی می خواهد که نذرش همان روز به شکل غذا و یا گوشت توزیع شود این کار انجام می شود و در صورت درخواست؛ نذورات او به شکل کاملا بهداشتی نگهداری و در عید غدیر به صورت غذای آماده میان مردم توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، با بیان اینکه «یکی از فضیلت عید قربان، قربانی کردن است»، اظهار کرد: یکی از اعمال خاص عید غدیر هم اطعام است و مردم می توانند با یک تیر دو نشان بزنند؛ هم از فضیلت قربانی در عید قربان بهره ببرند و هم اطعام عید غدیر را داشته باشند. تلاش بر این است که این غذاها و گوشت قربانی در محلات محروم توزیع شود و البته در این مسیر از بانک اطلاعاتی کمیته امداد و سایر خیریه ها برای رساندن غذا و گوشت قربانی به نیازمندان بهره خواهیم گرفت.

فتاحی گفت: طبق برنامه ریزی ما در ۱۱۰ مسجد منتخب که نذورات مردم جمع آوری می شود با کمک سایر بانیان، علاوه بر نذورات مردم با هماهنگی یک بانی در هر مسجد حداقل ۳۱۳ پرس غذا طبخ و میان مردم توزیع خواهد شد و نذورات مردمی هم به شکل های دیگر توزیع می شود. برآورد این است که حجم بالایی از نذورات در این روز جمع آوری می شود.

او درباره این که کدام مسجدها انتخاب شده اند گفت: لیست مساجد منتخب بعد از انتخاب نهایی و هماهنگی های انجام شده اعلام خواهد شد.

فتاحی درباره برنامه های شهرداری برای محرم هم گفت: برای محرم منتظر اعلام نظر نهادهای بالادستی و پروتکل های اعلامی آنها هستیم تا طبق آن مراسم محرم را برگزار کنیم. اما به هر صورت این مراسم ها به هر شکلی که برگزار شوند، تمامی دستورالعمل های بهداشتی در آن رعایت خواهد شد.

پربیننده ترین استمرار دورکاری کارمندان تا چهارشنبه وام ۶ میلیونی تاکسیران‌ها به کجا رسید؟ ۱۰ هزار تاکسیران تسهیلات کرونا گرفتند صدور پروانه ساختمانی پلاسکو به زودی انجام می‌شود ۵محله تهران صاحب طرح تفصیلی ویژه می‌شوند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران عید قربان عید غدیر فاصله گذاری اجتماعی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت عید قربان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد دانشگاه‌های دولتی برای برگزاری تجمع حمایتی از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نامه معاونت آموزشی وزارت علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری آمده است:

«همانگونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به ویژه کشورهای آمریکایی و غربی بر اساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشر دوستانه را رقم زدند و موجی مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند.

در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه روز یکشنبه نهم اردیبهشت جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۴ کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌دارد تا به همین مناسبت دانشگاهیان کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند».

کد خبر 748622

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟