Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به ضرورت پاسخگویی به شبهات مردم گفت: دشمن درصدد بدبین کردم مردم به نظام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جلسه تفسیر نامه 27 نهج‌البلاغه در مسجد قدس رشت با اشاره به محتوا و جزئیات این نامه اظهار داشت: امیرالمومنین امام علی(ع) در این نامه مسئولان را به فروتنی و مهربانی با مردم توصیه می‌کنند و آن را از ملزومات کار یک مدیر عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امام علی(ع) در نامه مذکور مسئولان را به رعایت اخلاق و گشاده‌رویی با مردم توصیه می‌کنند عنوان کرد: یکی دیگر از توصیه‌های امام(ع) به مسئولان رعایت عدالت در برخورد با مردم است و این موضوع حتی در نحوه نگاه کردن آنها نیز باید رعایت شود.

امام جمعه رشت نخستین رکن در تشکیل حکومت اسلامی را مردم دانست و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره به رعایت حقوق مردم تأکید دارند زیرا آنها در تشکیل حکومت اسلامی نقش اساسی را ایفا می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: جوانان به «شبهه‌افکنی» دشمن در فضای مجازی پاسخ دهندهشدار آیت‌الله مکارم‌شیرازی نسبت به شبهه‌افکنی دشمنان در فضای مجازیپاسخ امام خمینی(ره) به شبهه‌ها درباره زیارت قبور مطهر ائمه(ع)

وی با بیان اینکه تکلیف‌مداری نخستین رکن تمدن‌سازی اسلامی است تصریح کرد: اگر همه به تکالیف دینی خود عمل کنند تمدن‌ اسلامی تشکیل می‌شود و این موضوع مهم باید مورد توجه همگان باشد و به هر آنچه که از تکالیف دینی خود واقف هستیم عمل کنیم.

آیت‌الله فلاحتی تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله بین نظام و مردم را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: امروزه جنگ روانی، ادراکی و شناختی در همه ابعاد خود به راه افتاده و استکبار جهانی در صدد بدبین کردن مردم به نظام اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ضرورت همراهی و همکاری تمام عوامل یک مجموعه برای کسب موفقیت را یادآور شد و عنوان کرد: یک مدیر موفق باید همراهی تمام کارکنان خود را به‌دست آورد تا به موفقیت برسد.

وی با انتقاد از نامه برخی افراد با لحنی نامناسب و مخالف‌گونه به رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: عالمی که به شناخت دقیق و عمیق نسبت به دنیای پیرامون خود برسد درگیر شبهات و انحراف نمی‌شود. 

انتهای پیام/613/ ع

R7877/P1494/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... عقلانیت دینی و جهالت مدرن| پاسخ عقلی آیت‌الله رجبی به شبهه شفا و درمان؛ چرا باید اماکن مقدس بسته باشد؟ ناکامی بزرگ شبهه‌پردازان علیه دین و باورهای دینی/ سکوت منفعلانه رسانه‌های ضدانقلاب درباره روز ملی دعا در آمریکا فرمانده سپاه کردستان: دشمنان در آستانه انتخابات به‌دنبال «شبهه‌افکنی» هستند‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عقلانیت دینی و جهالت مدرن| پاسخ عقلی آیت‌الله رجبی به شبهه شفا و درمان؛ چرا باید اماکن مقدس بسته باشد؟ ناکامی بزرگ شبهه‌پردازان علیه دین و باورهای دینی/ سکوت منفعلانه رسانه‌های ضدانقلاب درباره روز ملی دعا در آمریکا فرمانده سپاه کردستان: دشمنان در آستانه انتخابات به‌دنبال «شبهه‌افکنی» هستند‌ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ خبر خوش معاون علمی رئیس جمهور / داروی ایرانی بیماران کرونایی تا سه هفته دیگر به بازار می‌آید ۳ ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود + فیلم ۴ سیل تابستانه در جنوب استان فارس / آبگرفتگی معابر و قطعی برق در برخی مناطق ۵ حمله عصبی امیر قلعه‌نویی را روانه بیمارستان کرد ۶ متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن در استان‌ها چکار کنند؟ ۷ نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: سقف تسهیلات ودیعه مسکن ۱۰۰میلیون تومان تعیین شد/ ‌قرارداد رسمی ‌الزامی شد ۸ اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم مهمترین اخبار استانها ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود + فیلم خبر خوش معاون علمی رئیس جمهور / داروی ایرانی بیماران کرونایی تا سه هفته دیگر به بازار می‌آید ممنوعیت‌ و محدودیت‌‌های جدید کرونایی در خراسان رضوی اعلام شد معاون وزیر آموزش و پرورش: ۸۰۰ هزار نفر از دانش آموزان دوره ابتدایی از ورود به دوره متوسطه محروم ماندند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود عراق| درخواست ائتلاف فتح از برهم صالح برای تایید سریع حکم اعدام تروریست‌ها خبر خوش معاون علمی رئیس جمهور / داروی ایرانی بیماران کرونایی تا سه هفته دیگر به بازار می‌آید توضیح حسینعلی امیری درباره گزارش سالیانه روحانی به مجلس روابط حسنه مرزی ایران با کشورهای همسایه / الحاق شناورهای بومی و پرسرعت به ناوگان شناوری مرزبانی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه شبهه افکنی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند

ایسنا/اردبیل امام جمعه نمین طلاب حوزه علمیه خواهران را سنگربانان عرصه تربیت دانست و به حمایت همه جانبه مراکز فرهنگی و آموزشی از این مجموعه دینی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌ کریم اسدزاده، هشتم اردیبهشت در نشست ستاد پذیرش مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) نمین که در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت نشر و ترویج معارف علوم دینی، گفت: بازتاب عملکرد حوزه‌های علمیه خواهران در پرورش نیروی انسانی در جامعه امری مهم و انکارناپذیر است.

وی با تاکید بر اهمیت حضور بانوان طلبه در تمامی عرصه‌های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی افزود: امروزه وضعیت کنونی جامعه و هجمه‌های مختلف دشمنان، بسترسازی برای تحصیل در حوزه علمیه بانوان را بیش از گذشته ضروری کرده است.

امام جمعه شهرستان نمین بیان کرد: تربیت دینی، نقش مهمی در هدایت نسل حاضر و آینده دارد و به‌طور قطع تحقق این هدف با تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران میسر می‌شود.

حجت‌الاسلام اسدزاده اثرگذاری و عملکرد خواهران طلبه را ستودنی توصیف و اظهار کرد: مسئله جذب و پذیرش حوزه علمیه خواهران مسئله مهمی در زمینه پرورش بانوان فعال انقلابی و جهادی می‌باشد.

وی بانوان طلبه را سنگربانان عرصه تربیت دانست و تصریح کرد: نقش مراکز فرهنگی و آموزشی در حمایت مادی و معنوی از حوزه‌های علمیه خواهران در امر پذیرش بایستی پر رنگ باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • ضرورت توجه ویژه‌ به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند