Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در آستانه بازی حساس شاگردانش با لسترسیتی گفت که تیمش در فصل جاری روند رو به رشدی داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (یکشنبه) در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس در خانه لسترسیتی می‌تواند با کسب یک تساوی سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد، در آستانه این بازی حساس به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: ما از ماه اکتبر و پس از بازی‌های ملی، در لیگ برتر سومین تیمی هستیم که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر حسب امتیازهای کسب شده، ما خیلی وقت است که در رده سوم جدول هستیم. ما تنها در شروع فصل ثبات لازم را نداشته‌ایم. حالا ما ثبات بیشتری پیدا کرده‌ایم، به سطح آمادگی جسمانی بالاتری رسیده‌ایم و قدرتمندتر شده‌ایم.

وی افزود: ما می‌خواهیم در بین تیم‌های برتر قاره اروپا باشیم و در لیگ قهرمانان بازی کنیم اما نقل‌قولی قدیمی از وینستون چرچیل هست که می‌گوید "موفقیت پایان نیست؛ شکست نابودکننده نیست"، پس آنچه شما نیاز دارید، شجاعت ادامه دادن است. این همان کاری است که ما در حال انجام با این تیم منچستریونایتد هستیم. ما در حال پیشرفت هستیم و می‌دانیم که این پایان ماجراجویی این تیم نیست و این هم تنها سنگی دیگر در مسیر پیشرفت‌مان است.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در خصوص بازی فردا شب تیمش در کینگ‌پاور نیز اظهار داشت: فکر می‌کنم در ماه ژانویه گفته بودم که امیدوارم به جایی برسیم که وقتی به بازی پایانی فصل می‌رسیم، بتوانیم با شکست روباه‌ها در جدول بالاتر از آنها قرار بگیریم. هدف ما همین بود و به آن رسیدیم. ما با حس خوبی پا به این بازی خواهیم گذاشت. ما باید چند تیم را با امتیاز و تفاضل گل می‌گرفتیم و بازیکنان‌مان کاری را که نیاز بود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند. باید به کارمان دامه بدهیم و حالا در بازی پایانی خود هستیم و تنها 90 دقیقه باقی مانده است.

آخرین پیشنهاد منچستریونایتد برای سانچو

سولسشایر تصریح کرد: ما هم مثل سایر تیم‌ها این حس را داریم که فصلی طولانی (به خاطر شیوع ویروس کرونا) را سپری کردیم اما آماده بازی هستیم. باید در5،6 هفته اخیر ثابت می‌کردیم که یکی از آماده‌ترین و قدرتمندترین تیم‌های لیگ هستیم اما تیم‌های دیگر را که نگاه می‌کنید، حس می‌کنید که کمی خسته هستند. نگران بازیکنان خودم نیستم، چون همگی سرحال و آماده هستند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس لسترسیتی اولگنار سولسشایر منچستریونایتد بیشتر بخوانید... توهین میلنر به منچستریونایتد در جشن قهرمانی لیورپول قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... توهین میلنر به منچستریونایتد در جشن قهرمانی لیورپول واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس لسترسیتی اولگنار سولسشایر منچستریونایتد پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ آشوبی: پوکر پرسپولیس سورپرایز فوتبال ایران است/ گل‌محمدی فصل آینده تیم جذاب‌تری می‌سازد ۲ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۳ تیم منتخب هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر با طعم قهرمانی پرسپولیس ۴ پیام سعادتمند به هواداران استقلال ۵ گزارش AFC از کسب زودترین قهرمانی لیگ برتر توسط پرسپولیس ۶ رسول‌پناه: پاداش قهرمانی پرسپولیس در پایان فصل پرداخت می‌شود/ بشار را حتماً نگه می‌داریم ۷ حمله عصبی امیر قلعه‌نویی را روانه بیمارستان کرد ۸ چرا عضو هیئت مدیره استقلال به ابهامات درباره استراماچونی پاسخ نمی‌دهد؟ مهمترین اخبار ورزشی روشن: نیمکت استقلال سبک است و باید وزن بگیرد/ از قهرمانی پرسپولیس خوشحال هستم تیم منتخب هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر با طعم قهرمانی پرسپولیس چرا عضو هیئت مدیره استقلال به ابهامات درباره استراماچونی پاسخ نمی‌دهد؟ دبیر: پول لیگ به فدراسیون تزریق نمی‌شود/ نگران آینده کشتی هستم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود عراق| درخواست ائتلاف فتح از برهم صالح برای تایید سریع حکم اعدام تروریست‌ها خبر خوش معاون علمی رئیس جمهور / داروی ایرانی بیماران کرونایی تا سه هفته دیگر به بازار می‌آید توضیح حسینعلی امیری درباره گزارش سالیانه روحانی به مجلس روابط حسنه مرزی ایران با کشورهای همسایه / الحاق شناورهای بومی و پرسرعت به ناوگان شناوری مرزبانی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لسترسیتی اولگنار سولسشایر منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس لسترسیتی اولگنار سولسشایر منچستریونایتد قهرمانی پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز شنبه در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید روبروی وستهم به میدان برود و امیدوار است که بتواند برابر این تیم به پیروزی برسد و منتظر لغزش آرسنال و منچسترسیتی برای بازگشت به صدر جدول باشد.

دو شکست متوالی باعث شد که آنها از صدر جدول فاصله بگیرند و حالا تنها به امتیاز از دست دادن دو رقیبی امیدوار هستند که شاید اتفاقی غیر ممکن و بسیار دشوار در هفته‌های پایانی لیگ برتر انگلیس به نظر برسد.

کلوپ در آستانه این بازی حساس و مهم به تی ان تی اسپورت گفت:«آیا در این لحظه باور دارم که ما قهرمان خواهیم شد؟ نه چون جدول و شرایط چنین چیزی را به ما نمی‌گوید اما آیا این مشکل بزرگی است؟ این طور فکر نمی‌کنم.

مسئله اتفاقی نیست که  قرار است پس از بازی بعدی ما در لیگ برتر رخ بدهد، بلکه مسئله خود بازی بعدی است که در پیش داریم. آیا ممکن است که آرسنال و سیتی در دو بازی شکست بخورند؟ بعید است اما ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد.

آیا ممکن است که لیورپول در هر چهار بازی به پیروزی برسد؟ بله، قبلا هم این کارو انجام داده‌ایم. بنابراین نمی‌توانم بگویم که ما هیچ شانسی نداریم. دیگر کنترل اوضاع در دست ما نیست و اتفاق‌های زیادی باید رخ دهد، بنابراین ما فقط باید منتظر باشیم.»

دیگر خبرها

  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس